Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldme
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-05-2024
ik heb al een tijdje de 6300 bevalt mij prima om mee te bellen , foto maken korte filmpjes agenda gebruik
het bel geluid is prima (als je maar op de juiste plek zit, met je oor)
verder is de accu duur bij normaal gebruik ongeveer 4 dagen, dus dat is niet echt slecht te noemen.

heb 1 paar opmerking/vragen, er zijn geen spelletjes op mijn telefoon te vinden, ben er mee naar de winkel terug geweest maar dan konden of wilde ze mij niet verder helpen. ze staan er simpel weg niet op.
waar kun je deze vinden. (hier is vast wel eens een topic over geweest, maar heb zo snel niks kunnen vinden.)

mijn tweede vraag ik zoek een thema met een grote klok want dat digitale rechtsboven voldoet gewoon weg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springuin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:38
1. [google=nokia 6300 games]
2. http://gallery.mobile9.com/c/nokia-6300-themes/1/?kw=clock

Alstublieft en voortaan graag zelf eerst zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldme
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-05-2024
ja u heeft gelijk eerst zelf zoeken, maar we zijn een beetje lui. maar bedank voor de URL's heb er een mooi duidelijke klok gevonden waar wij heel blij mee zijn.

mochten er nog meer mensen zijn die niet lui zijn zoals ik alles is welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

ronaldme schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 09:26:
ja u heeft gelijk eerst zelf zoeken, maar we zijn een beetje lui. maar bedank voor de URL's heb er een mooi duidelijke klok gevonden waar wij heel blij mee zijn.

http://www.zedge.net/games/9779/nokia-6300-games/

Moet je echt de pap in de mond?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
ronaldme schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 09:26:

We houden hier niet van luie users. Zoals je bij je registratie hebt gezien, wordt hier eigen initiatief verwacht. Zo is het gebruikelijk om aan te geven wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat. Omdat ja aangeeft daar geen zin in te hebben, gaat dit topic op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.