ik had in begin 2007 voor een klant van mij een abo KPN comfort aangevraagd met een 6mb down/ 1mb upload en telefonie. Dat was een aanbieding van € 24,95 inclusief KPN gedeelte. Prima alles aangevraagd en geleverd (met veel problemen maar allemaal goedgekomen) dus ik zit even rustig de facturen sinds Telfort de boel heeft overgenomen even door te lezen en wat schetst mijn verbazing. Netwerkkosten (sinds de overname van Telfort). Dus ik bel Telfort; ja meneer Speedlinq is vergeten netwerkkosten door te berekenen voor de huur van de KPN lijn. Dus sinds 01-2007 tot 05-2008 zijn er nooit enige kosten doorberekend van huurlijn van KPN terwijl er volgens mij goed uit mijn hoofd stond in bij Speedlinq "inclusief huur KPN gedeelte" en dat heb ik toen nog nagevraagd. Alles was in orde.
In de brief jl. heeft Telfort aangegeven geen verhoging abonnementskosten te zullen doorvoeren en niets veranderd. Nou ik vind dit gewoon oplichterij. Dus als jij als klant van Speedlinq naar Telfort gaat gaat je zonder iets gezegd te worden even 10 euro meer betalen. Dit hadden ze op zijn minst kunnen aangeven. Is het inderdaad zo dat Speedlinq vergeten is of is dit gewoon oplichterij?? Kan ik op basis hiervan de boel opzeggen?
In de brief jl. heeft Telfort aangegeven geen verhoging abonnementskosten te zullen doorvoeren en niets veranderd. Nou ik vind dit gewoon oplichterij. Dus als jij als klant van Speedlinq naar Telfort gaat gaat je zonder iets gezegd te worden even 10 euro meer betalen. Dit hadden ze op zijn minst kunnen aangeven. Is het inderdaad zo dat Speedlinq vergeten is of is dit gewoon oplichterij?? Kan ik op basis hiervan de boel opzeggen?
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!