Ik heb een vraag waarop ik het antwoord in GoT en Google niet kan vinden. Wanneer ik namelijk een nieuwe contactpersoon aanmaak komt er automatisch in het veld "weergeven als" de naam en daarachter tussen haakjes () het e-mailadres te staan. Echter wil mijn vader dat alleen het e-mailadres hier komt te staan. Dit lukt echter alleen als je bij een nieuwe contactpersoon eerst het e-mailadres invult en daarna pas de naam. Alleen het probleem is nu dat er haakjes () omheen komen te staan. Dit ziet er alleen een beetje raar uit als je bij een nieuwe e-mail aanmaken alle e-mailadressen tussen haakjes komen te staan ipv gewoon het e-mailadres zonder haakjes.
Is er geen mogelijkheid om in te stellen hoe het weergeven als veld moet worden samengesteld? (liefst ook dat de bestaande velden in de bestaande contactpersonen automatisch hieraan worden aangepast) Of moet dit perse met de hand en bestaan hier geen aanpasbare instellingen voor?
Is er geen mogelijkheid om in te stellen hoe het weergeven als veld moet worden samengesteld? (liefst ook dat de bestaande velden in de bestaande contactpersonen automatisch hieraan worden aangepast) Of moet dit perse met de hand en bestaan hier geen aanpasbare instellingen voor?