Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista]removable drives komen en gaan*

Pagina: 1
Acties:

• zigzag448
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-08-2022
Heb een raar probleem met Vista. Is blijkbaar ontstaan naar de installatie van SP1. Wanneer ik mijn card reader aansluit zie ik de removable drives even verschijnen waarna deze even snel weer verdwijnen. En dit gebeurt dan om de twee minuten. Niet echt werkbaar zeg maar.
Iemand enig idee waar dit door wordt veroorzaakt?

Thanx

Marc

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:52

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ja, heb je de drivers geinstalleerd van je card-reader, dat gebeurt soms eens. Wanneer het weer detecteert betekent gewoon dat je card-reader naar kaartjes aan het zoeken is en het stuurt dat door naar de computer.

Dus installeer eens de drivers opnieuw.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• zigzag448
Nou, drivers voor de cardreader zijn hier niet voor nodig, wordt automatisch door vista herkend. Probleem is dan ook dat de drives even zichtbaar zijn en ook te benaderen zijn. Echter de drives verdwijnen bij even snel weer. Dus het gaat hier niet op een driver probleem. Dacht even dat het aan de netwerk drives lag, maar wanneer ik deze disconnect wordt het probleem niet verholpen.

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:52

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ze zijn inderdaad niet nodig, maar bij mij had ik net hetzelfde probleem, even drivers geinstalleerd en het werkte weer goed zoals het moet

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• zigzag448
Is uit eindelijk wel gelukt. Heb de cardreader aangesloten zonder de SDH kaart te plaatsen in de cardreader. Hierna bleven de removable drives wel zichtbaar. Raar probleem 8)7 , maar toch weer verholpen.

Marc