Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rijsbol
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2021
Het is niet echt een probleem maar als iemand een oplossing weet zou het mooi zijn.
Telkens als ik vista afsluit knipperd het scherm een keer zwart, keert terug naar vista en dan zie je pas de taakbalk verdwijnen.
Vervolgens sluit hij gewoon normaal af.
Dit alles is gekomen na het installeren van servicepack 1. Alle videodrivers zijn up to date.
Wie kan mij helpen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:02
Ten eerste geef je totaal geen informatie en ten tweede, wat is nou het probleem? Merk je er verder wat van dat ie 'raar' afsluit? Zo niet, lekker laten zitten imo.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik ga er volledig mee akkoord, ik kan nog eens niet zeggen of het normaal is of niet, aangezien ik altijd op het knopje druk en ik ben gewoon weg, ik ga niet zitten kijken hoe het afsluit :)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Een echt uitgebreide TS is het niet, maar heb je soms een onboard grafische kaart? Dat knipperen zie ik vaak bij het opstarten en afsluiten van laptops (die altijd onboard grafische kaart hebben). Dat gedrag is dan ook vrij normaal en niet storend in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:45

MaxPoweR

-=StopTech=-

Ik heb het al een tijdtje, ook na een update, weet alleen niet meer welke. Lijkt mij dat het geen kwaad kan.