Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BF1942] Programma om servers te zoeken

Pagina: 1
Acties:

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Hoi,

Sinds lange tijd heb ik weer een keer Battefield 1942 geinstalleerd alleen ik heb nu problemen om makkelijk goeie servers te vinden. "Vroeger" gebruikte ik altijd The All Seeing Eye hiervoor maar deze kan ik nu niet meer installeren. Bij de installatie blijft deze namelijk hangen op "Connecting to server".

Weet iemand misschien een alternatief programma hiervoor waarmee je makkelijk beschikbare servers kan zoeken?

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Probeer GameTracker eens

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:50
Jackazz schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:05:
Bij de installatie blijft deze namelijk hangen op "Connecting to server".
Al 's een internet-security ofzo geprobeerd uit te zetten?

• Jackazz
Bobbus schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:12:
[...]

Al 's een internet-security ofzo geprobeerd uit te zetten?
Ja, firewall uitgeschakeld en dit verhelpt het probleem niet en ik zal dat Gametracker eens bekijken

[ Voor 7% gewijzigd door Jackazz op 15-08-2008 13:00 ]

• Jackazz
Dat gametracker ziet er uit als een goed alternatief. Weet jij misschien beetje hoe dat programma werkt? Want ik heb nu een account aangemaakt en via de GSC-client kan ik alle battefield servers zien.
Maar wanneer ik een server heb uitgekozen waarop ik wel zou willen spelen en via rechtermuisknop "Join Game Server" doe wordt alleen battefield gestart en wordt er geen connectie gemaakt naar de desbetreffende server.

Heb jij misschien een idee hoe ik dit kan oplossen?

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-11 21:15
je bf moet natuurlijk wel de juiste patch hebben. misschien dat hier het probleem ligt?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Misschien is xfire ook wel handig :) Veel ondersteuning voor andeare games, 'vrienden' die spelen kan je ook terug vinden.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Jackazz
ramon1984 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:24:
je bf moet natuurlijk wel de juiste patch hebben. misschien dat hier het probleem ligt?
bedoel je gewoon de standaard patch voor battlefield? Deze heb ik namelijk wel geinstalleerd en via de ingame browser kan ik ook wel gewoon connecten naar server. Alleen de ingame browser zuigt imo

Ik zal dat xfire ook eens proberen.

***EDIT***

Xfire even snel geprobeerd en volgens mij is dit hier een goed programma voor. Bedankt voor de snelle reacties

[ Voor 12% gewijzigd door Jackazz op 15-08-2008 13:34 ]

Pagina: 1