• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-01 16:51

johnneman

rofl de bofl

Topicstarter
Hallo,

Een paar dagen geleden heb ik een Sweex USB Infrarood ontvanger gekocht, van het type KB200010.

Nu wil ik graag mijn XP Media Center bedienen met m'n Logitech Harmony 525 afstandsbediening, via dat usb kastje. Alleen dat krijg ik dus niet voor elkaar.. Op de website van Sweex word wel aangegeven dat dit kastje uitermate geschikt is om ringtones etc naar je mobiel te sturen, en ze hebben 't met geen woord over afstandsbedieningen, maar zoiets moet toch gewoon kunnen of niet?

De drivers lijken goed geïnstalleerd voor de IrDa ontvanger. En ik heb HIP en IrDa Remote Control geprobeerd, waarmee je afstandsbiedeningen en dergelijken kunt beheren, maar niets werkt.

Als ik via Apparaatbeheer in Windows de eigenschappen bekijk van de USB-IrDa ontvanger, Dan zie ik deze waarden bij Infrared Transceiver Type staan;

HP 1100
Infineon
SigmaTel 4012 (hier staat ie standaard op)
Vishay 6101E
Vishay 6102F (alternate)
Vishay 6102F (default)

Geen idee of dit correct is, of dat me die waarden nog verder kunnen helpen. Onderop de IrDa ontvanger staat UFIR-STIR(2.0)X, maar ook dat levert weinig op met google.

Ik hoop dat iemand een oplossing voor me heeft, alvast bedankt!

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-01 16:51

johnneman

rofl de bofl

Topicstarter
Heeft iemand een idee?

Lijkt me echt vreemd als dit niet mogelijk is.. 't Is toch gewoon een usb kastje dat infrarood signalen ontvangt?

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p