Het valt me op dat in Skype mensen op hetzelfde netwerk als ik als 'offline' getoond worden terwijl ze wel degelijk 'online' zijn, en ik in hun contacten lijst sta. De anderen hebben hetzelfde probleem. Er kan in zo'n situatie wel een bericht naar zoiemand gestuurd worden, en vanaf dan wordt hij/zij als online getoond.
Het opvallende is dat een aantal van de mensen met een laptop werken, en als ze met dezelfde laptop op een ander netwerk (bijvoorbeeld bij hen thuis) zijn aangesloten dan worden ze bij ons wel 'online' getoond
Kan het iets met modeminstellinge van doen hebben? De default gateway op ons netwerk is een Allied Copperjet 1616-2P ADSL-2+ modem/router, gebruikmakend van een Alice Easy abonnement via BBNED.
Google leverde me helaas niet veel meer op dan dat het probleem vaker voorkwam
Alvast bedankt voor de reacties
Het opvallende is dat een aantal van de mensen met een laptop werken, en als ze met dezelfde laptop op een ander netwerk (bijvoorbeeld bij hen thuis) zijn aangesloten dan worden ze bij ons wel 'online' getoond
Kan het iets met modeminstellinge van doen hebben? De default gateway op ons netwerk is een Allied Copperjet 1616-2P ADSL-2+ modem/router, gebruikmakend van een Alice Easy abonnement via BBNED.
Google leverde me helaas niet veel meer op dan dat het probleem vaker voorkwam
Alvast bedankt voor de reacties