KPN heeft het nog steeds niet helemaal voor elkaar na de migratie van de Tiscali diensten.
Eerder gaf ik al aan dat bepaalde diensten niet werken ondanks dat ze wel onderdeel zijn van het beheerpaneel en de handleidingen. Ook het wijzigen van diensten blijkt heel erg lastig.
Niet alleen het beheren van een normaal account is niet altijd even makkelijk voor KPN. Ook het upgraden van een bestaande domeinnaamregistratie bij KPN naar een hosting abo blijkt een hele klus te zijn. We wachten al vijf weken op deze upgrade. Gelukkig worden we wel elke vrijdag gebeld of onze porblemen al opgelost zijn ... "nee? Belt u dan met 0800-0403" zucht
. Voordat iemand gaat zeggen, verhuis dan je domein. Dit proces duurt zo mogelijk nog langer. SIDN formulier faxen? Geen probleem, KPN maakt ze wel kwijt voor je... Ik hou er niet zo van om diensten af te branden en het is duidelijk dat er gewerkt wordt aan verbetering. Maar mijn indruk is zo langzamerhand dat KPN een maatje te groot is voor gewone "MKB" klanten.
Eerder gaf ik al aan dat bepaalde diensten niet werken ondanks dat ze wel onderdeel zijn van het beheerpaneel en de handleidingen. Ook het wijzigen van diensten blijkt heel erg lastig.
Niet alleen het beheren van een normaal account is niet altijd even makkelijk voor KPN. Ook het upgraden van een bestaande domeinnaamregistratie bij KPN naar een hosting abo blijkt een hele klus te zijn. We wachten al vijf weken op deze upgrade. Gelukkig worden we wel elke vrijdag gebeld of onze porblemen al opgelost zijn ... "nee? Belt u dan met 0800-0403" zucht
[ Voor 16% gewijzigd door tieper op 15-08-2008 10:02 . Reden: intro gemaakt ]
dell inspiron 9200 2ghz centrino 100Gb hdd 1Gb RAM