• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-12-2025
Hey,

Ik heb nu een dual-monitor opstelling met 2*9600gt. Als ik in windows sli uitzet kan ik dus dual-monitor aanhebben en dan kan ik in Cod4 wel met sli aan spelen aangezien mijn fps gewoon hetzelfde is.
Maar mijn vraag is: Kan ik ook mijn 2 beeldschermen helemaal bedekken bij het gamen?
Dus dat ik op 3360*1050 speel, en bij cod4 dat niet alle ventjes dik & plat zijn maar dat ik gewoon veel meer zie? En weten jullie misschien ook wanneer Nvidia komt met ondersteuning voor sli&dual monitor samen? Want in Windows moet ik dus sli nog uit hebben staan.
Als ik op internet zoek krijg ik alleen maar hits van mensen waarbij de dual monitor setup niet werkt.
En ik heb gekeken naar beeldscherm instellingen en Nvidia configuratie scherm maar kan niets vinden, dus misschien weten jullie het?

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:21
voor zover ik weet werk dat zowieso niet op Vista, maar geen idee welk OS je draait dus zou je even kunnen vermelden.
Waar de instelling om het te doen dan wél zit in Xp weet ik ook niet. Maar het is mogelijk, in ieder geval met Crysis, genoeg filmpjes te vinden over dat spel op 2 of 3 schermen.
Even zoeken zou ik zeggen, mits je Xp draait.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Het kan als je de laatste drivers hebt. Even zoeken in het NVIDIA topic dus ;)

Wat betreft het stretchen over 2 schermen weet ik niet... Heb het zelf nog niet kunnen vinden met mijn HD4870 en dual-screen setup.

• EdwardvGelder
Ik draai Vista & @leonpwner1 ik heb de nieuwste driver al en ook de nieuwste physx driver dus.
Wel jammer als dit niet zou werken, hoop dat andere mensen iets weten waardoor het wel kan?

Verwijderd

http://www.techtree.com/I...tember/551-91858-580.html

In september komt nvidia met een driver die o.a. sli met meerdere beeldschermen mogelijk maakt.
De driver R180 serie aka Big Bang 2

Offtopic :

En het zou mogelijk zijn om verschillende videokaarten met elkaar te combineren in sli.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:07

justifire

Shut up and squat !!

Heb jij bij 177.83 dan geen tabje in nvidia cp voor multi monitor setup?
Kan je daar niet wat instellen?
Heb zelf maar 1 scherm dus kan het niet voor je testen, maar kan wel zien dat je daar beeldschermen kan instellen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• EdwardvGelder
Jawel maar dat had ik bij 177.79 ook, maar als ik sli aanzet dan kan ik het beeld alleen nog maar klonen. Dan kan ik Dualview dus niet meer aanzetten en alles regelen.
@Mella015: Dank je, dan wacht ik met smart op die driver :)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

Met sli is nog geen multimonitor mogelijk :( Ik vandaag m'n 2e 8800GT binnen, meteen SLI testen, blijft maar 1 van de 2x 22" over om op te gamen :( Ook mijn 3e zijschermpje (15") ging uit.

Verder is het irritant dat je steeds opnieuw op moet starten om de boel werkend te krijgen en zodra je een game opstart krijg je het 'usb-apparaat aangesloten' geluid te horen...

Ik wacht nu ook op de 'Big Bang' driver.

[offtopic]
Verder is het met de nieuwste beta driver al mogelijk om 2 verschillende grafische kaarten van nvidia te combineren. Geen Sli-bridge nodig. Als je bijvoorbeeld een GTX 280 hebt en een 9600GT kan je de 9600GT puur de physx laten berekenen, de GTX doet dan de frames, en de 9600GT de phyisics. Dit is mogelijk met alle 8xxx, 9xxx en 2xx serie kaarten icm de physx en 177.83 drivers.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• EdwardvGelder
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:09:
http://www.techtree.com/I...tember/551-91858-580.html

In september komt nvidia met een driver die o.a. sli met meerdere beeldschermen mogelijk maakt.
De driver R180 serie aka Big Bang 2

Offtopic :

En het zou mogelijk zijn om verschillende videokaarten met elkaar te combineren in sli.
Je weet nog niet wanneer in september?
En als die er is kan iemand hem dan in het nvidia nieuws en discussie topic posten?
Pagina: 1