Toon posts:

Productinfo uitbreiding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste oppertweakers,

Ik zou het mooie aanvulling vinden als nVidia HybridPower en ATi PowerPlay toegevoegd zou kunnen worden aan de productinfo voor videokaarten in de PW. Het zou ook mooi zijn als je erop kunt zoeken, als extra "Energiebesparing" kopje met opties voor nVidia HybridPower en ATi PowerPlay.

Ook mooi zou zijn als je - naast de TDP - het daadwerkelijke verbruik kan worden opgegeven, in zowel idle, load en offload (HybridPower) mode. Aangezien geen enkele fabrikant dergelijke info vermeldt, betekent dit dat we afhankelijk zijn van third party reviews. Nu lees ik zelf vaak reviews en vergelijk ze ook veel, het zou dus handig zijn als leden zoals ik deze gegevens kunnen verzamelen en invoeren in de product eigenschappen.

Nu energiebesparing steeds meer de norm wordt, is het grootste probleem de informatievoorziening; ik denk dat tweakers.net hier een grotere rol in kan spelen. Vandaar dus mijn request. :)

Wat denken jullie ervan?

Verwijderd

Topicstarter
Nu ik er wat meer overna denk, zou het ook handig zijn als je URL's van externe reviews kunt toevoegen aan een product, die dan bij de tabbladen Specs & Afbeeldingen of Productreviews staan. Zoiets als:

Externe reviews
Anandtech
Behardware
Toms hardware
X-Bit Labs