Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• maz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-02-2010
Ik had een Nokia 6021 die het prima deed met mijn Bluetooth carkit van mijn Peugeot 207. Nu heb ik mijn N73 aangesloten en kan met de carkitknoppen in de auto niet meer door de contacten bladeren en een gesprek starten. Als ik met mijn N73 bel gaat het geluid wel over de speakers van de auto.

Kent iemand dit probleem?
Is er een oplossing?
Wat is de oplossing?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Groeten is niet nodig :)

Geef aub nog even aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• maz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-02-2010
Met mijn Nokia 6021:
207 BT carkit en Nokia 6021 vinden elkaar
met knoppen op 207 BT carkit kan ik gesprekken aannemen, afsluiten en starten.
met knoppen op 207 BT carkit kan ik in mijn gsmcontacten zoeken en een nummer kiezen

Met mijn Nokia N73:
207 BT carkit en Nokia N73 vinden elkaar
met knoppen op 207 BT carkit kan ik gesprekken aannemen en afsluiten
met knoppen op 207 BT carkit kan ik NIET in mijn gsmcontacten zoeken en een nummer kiezen (de knoppen indrukken geeft totaal geen resultaat)

Met mijn Nokia 3109:
207 BT carkit en Nokia 3109 vinden elkaar
met knoppen op 207 BT carkit kan ik gesprekken aannemen en afsluiten
met knoppen op 207 BT carkit kan ik NIET in mijn gsmcontacten zoeken en een nummer kiezen (de knoppen indrukken geeft totaal geen resultaat)

Ik geloof dat mijn carkit/radio van het type RD4 is - fabriek af geleverd door Peugeot in mijn Peugeot 207.

Contact met de Peugeot garage levert als resultaat: "De carkit is zó gebouwd dat de firmware niet geflashed kan worden" en "wij testen voor verkoop de carkit met de gsm van de koper, voor wisselingen van toestellen zijn wij niet aansprakelijk - u moet contact zoeken met Nokia".

Contact met Nokia levert als resultaat: De carkit is niet van Nokia, wij kunnen u geen service geven op een carkit van een andere producent - u moet contact zoeken met Peugeot".

Als jullie meer info nodig hebben hoor ik het graag.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:14

SeatRider

Hips don't lie

Probeer de importeur anders eens, of een andere Peug dealer. Lijkt me stug dat er geen updates mogelijk zijn. Soms vaak zelfs via Bluetooth!

Nederlands is makkelijker als je denkt

• wizl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2023

wizl

hmmz

Ik heb een Citroen C4 Picasso. Volgens mij zit daar (nagenoeg) dezelfde carkit in. Je moet een tooltje van Nokia op je telefoon draaien. Dat synchroniseert de contacten met de carkit. Het enige wat niet werkt (bij mij) is de recente oproepen op de carkit. Zal eens even zoeken hoe dat tooltje heet anders weet je natuurlijk nog niks :P

[edit[ Nokia 810 Contact Download Application

[ Voor 6% gewijzigd door wizl op 15-08-2008 19:34 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

Bovenste link, applicatie installeren en syncen maar.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1