Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe gsm maar ik ken daar eigenlijk niet zoveel van ... op wat moet ik dan letten ...? Ik zou er vooral zo goed mogelijke foto's mee willen nemen en hem gebruiken als mp3-speler maar dat kan je bijna bij iedere gsm nu! Ik zou er ong 250 euro voor willen geven! Kan ik daar een gsm met 5mp camera mee kopen?
Verwijderd
Hey,
ik raad je eerst aan om eens het GSM's Beleid door te nemen.
Verder kunnen we je niet direct hierbij helpen, voor dit soort kwesties ga je best eerst eens lang bij de lokale gsmboer met je eisen en vragen.
Mocht je dan nog twijfelen kun je hier altijd je vraag posten, weliswaar op de voorwaarde dat je zelf ook zelf hebt proberen te zoeken
.
Succes verder.
edit: hier in de Pricewatch kun je trouwens zelf al wat criteria opgeven en zien wat het geeft. Maar een lokale winkel eens een bezoekje brengen blijft in mijn ogen toch het beste
ik raad je eerst aan om eens het GSM's Beleid door te nemen.
Verder kunnen we je niet direct hierbij helpen, voor dit soort kwesties ga je best eerst eens lang bij de lokale gsmboer met je eisen en vragen.
Mocht je dan nog twijfelen kun je hier altijd je vraag posten, weliswaar op de voorwaarde dat je zelf ook zelf hebt proberen te zoeken
Succes verder.
edit: hier in de Pricewatch kun je trouwens zelf al wat criteria opgeven en zien wat het geeft. Maar een lokale winkel eens een bezoekje brengen blijft in mijn ogen toch het beste
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2008 20:37 ]
Zoals in GSM's Beleid staat beschreven, willen we hier geen 'welke moet ik kopen'-topics zien. Zie de gegeven link voor meer informatie.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dit topic is gesloten.
![]()