Toon posts:

[lcd tv, laptop] streep door beeld via hdmi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn HP pavillion 9880dv laptop via een hdmi kabel aan een samsung full hd lcd tv gekoppeld. Via BS-player spelen we films af. Nou doet het volgende probleem zich voor: er loopt vrij vaak een streep van boven naar onder door het gehele beeld. We hebben al verschillende hdmi kabels geprobeerd dus dit zal hoogwaarschijnlijk het probleem niet zijn. Heeft iemand een oplossing?

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-02 15:54
Een ietwat (...) verlate reactie.

Ik ervaar exact hetzelfde probleem. Ik heb een HP Pavillion DV9870ed met een NVidia M8400GS videokaart en een Panasonic TX-P42G10 FullHD Plasma.
Sinds kort bekijk ik mijn (gedownloade) films via een HDMI kabel op mijn TV. Dit doe ik zowel lokaal vanaf mijn laptop of vanaf mijn Synology DS-107 NAS via een draadloze N-router (Linksys WRT350N). Ik speel mijn films af middels VLC-Player. Zowel het afspelen van een film vanaf mijn laptop én vanaf mijn NAS leveren 'at random' (vage) strepen op rollend van boven naar beneden. Dit houdt dus in dat het niet kan liggen aan mijn draadloze netwerkverbinding. Verder staat mijn laptop op een redelijke afstand van de TV.

Wat kan de oorzaak zijn van de (vage) strepen?