Toon posts:

Samsung T240FHD/LE22A656 Philips 22PFL5403D/10

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben de afgelopen weken flink op zoek geweest naar een LCD TV, maar het is allemaal verschrikkelijk lastig. Ik zoek een tv van ongeveer 22 inch met een budget van rond de € 500. In eerste instantie leek mij de Samsung T240FHD BB perfect Full HD 1080p, Dynamisch contrast 10.000:1, enz. Maar na een beetje zoeken op internet blijken er twee T240 toestellen te zijn.Één is een pc monitor met tv tuner en één is een lcd scherm met scart en alles er op. De T240FHD BB is ongeveer € 480. Maar de LE22A656 is volgens mij wel echt een tv en deze kost ongeveer € 550. Maar lijkt wel slechter, geen full hd, 10.000:1 dynamisch contrast, enz. Dus dan lijkt de T240FHD BB weer beter, maar ja door de T lijkt dit weer geen echte tv te zijn omdat Samsung de tv's kenmerkt met LE. De Philips 22PFL5403D/10 lijkt me ook mooi en is ook ongeveer € 500. Ik zie door de bomen het bos niet meer, en daarom vraag ik jullie hulp! Is de T240FHD BB een even goede tv als de Samsung LE22A656? Of steekt de Philips tv er ver boven uit? Ik hoop dat jullie mij willen helpen!

Alvast Bedankt, Kevin

• joep meloen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:53
Ik denk dat je iets teveel naar de specificaties kijkt.

Ik ben ook op zoek naar een wat kleinere tv voor op de slaapkamer. Voor mij lijkt 26 inch de goede afmeting. In die categorie heeft Samsung een aantal erg goede lcd's die ook in een kleinere maat verkrijgbaar zijn. Ik vond de Samsung LE26A330 en LE26A457 het mooiste beeld hebben uit hun klasse, met een analoge aansluiting. Als je naar de specificaties kijkt zijn er betere, maar prijs/kwaliteit zijn dat 2 toptoestellen. Binnenkort ga ik 1 van die 2 lcd's kopen.

Mijn advies is om niet tot in den treure specificaties te vergelijken en daar een keuze naar maken. Het beste is naar een aantal winkels gaan en daar je ogen goed de kost geven. Dan zie je echt wel wat voor jouw ogen de beste toestellen zijn. Samsung is zeker een goede overweging!

Daikin Stylish 4.2 kW RXA42B / FTXA42C