• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 12:12
Naast de D90 begint nu ook de D3x opeens gestalte te krijgen. Een franse webshop heeft 'm nu op de website staan voor preorders:

http://www.muller-photo-s...n-boitier-p-1922-1_3.html

Verdere details heb ik nog niet. Mocht deze camera echt zijn dan verwacht ik een D3 body, de recente buffer upgrade en nog wat kleinigheden.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3134/2763131356_a126b5560a_o.jpg

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:12
Waarom zegt men in die screen de vervanger van de D3?

|>

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 12:12
Omdat men 'm zo ziet en zo wil verkopen denk ik.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Verwijderd

Ik vind wel dat er een soort wildgroei ontstaat in het aantal "gerucht" topics. Blijkbaar verdien je status met het maken van een topic. Vervolgens wordt het ding daadwerkelijk aangekondigd en moet je eerst door alle geruchten heen lezen. Daarnaast wordt ook niet altijd de moeite genomen om een fatsoenlijke TS te maken. Met alle respect maar wat is nu precies de nieuwswaarde van dit topic als er alleen een type met een prijs op een Franse site staat?

Wellicht is het een beter idee om een centraal geruchten topic te starten?

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01 17:42
De modjes halen vaak de posts weg die zijn gemaakt terwijl het product een rumor is :)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:59

YellowCube

Wait...what?

met alle respect, maar ik vind de informatie bij dit gerucht zodanig mager dat ik 'm voorlopig op slot zet. Een in mijn ogen nogal dubieuze Franse website is niet genoeg.
Laat even weten als je meer details hebt, dan kan het wat mij betreft weer open en kun je de startpost aanpassen.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.