Verwijderd
Eheheh denk het niet 
Maare als je iemand vind, informeer mij dan ook ff AUB
Ik heb 100 meter UTP CAT5 gekocht voor fl. 70,-, vond ik ook netjes.
Maare als je iemand vind, informeer mij dan ook ff AUB
Ja hor, ik heb hier van alles liggen.
Je kan bij mij naast de kables ook switches en hubs gratis afhalen en als je nog geen server hebt doe ik die er ook meteen gratis bij!
BTW als je problemen hebt met aanleggen dan kom ik, bij het gratis afleveren, meteen even alles voor je aanleggen.
Ik ben 24 u p dag bereikbaar op nr
0900-allesgratis
Ik hoor van je!
Ook
Je kan bij mij naast de kables ook switches en hubs gratis afhalen en als je nog geen server hebt doe ik die er ook meteen gratis bij!
BTW als je problemen hebt met aanleggen dan kom ik, bij het gratis afleveren, meteen even alles voor je aanleggen.
0900-allesgratis
Ik hoor van je!
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Ik kom eraan!
Ook
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
moet het nummer niet 0800-allesgratis zijn?Op woensdag 21 februari 2001 11:32 schreef Ook het volgende:
Ja hor, ik heb hier van alles liggen.
0900-allesgratis
Ik hoor van je!
Ook
Dat is zeeeeeeeeeeeeeeeeer netjes!!!Op woensdag 21 februari 2001 11:30 schreef SySasZ het volgende:
Eheheh denk het niet
Maare als je iemand vind, informeer mij dan ook ff AUBIk heb 100 meter UTP CAT5 gekocht voor fl. 70,-, vond ik ook netjes.
ik ben erachter gekomen op school dat veel leerlingen moeten oefenen met utp bekabeling.. toen ontdekte ik een heel groot rek met kweetnie hoeveel kabels... EN RAAD US: gaan ze het weg doen.. ik ken het op halen.. over een paar weekjes heb ik een slordige 2 kilometer zelf gemaakte utp kabel liggen.
TING TING $$$$$$$$$$
TING TING $$$$$$$$$$
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
LOL! Nee dit ga je niet menenOp woensdag 21 februari 2001 11:28 schreef r0ck3t het volgende:
Is er iemand omgeving utrecht die aan gratis utp kabels kan komen?
Kabeltje kost een tientje, ga er 1 kopen!
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Pagina: 1