Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HTML code vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb een joomla site waarin ik bij een bepaald menu
een andere site via wrapper laat zien. Als het ware embed je daarmee
een externe website in je eigen site.

Nu wil ik graag ervoor zorgen dat je links onderin de browser niet kunt zien
welke site wordt opgeroepen

Is er een code voor? Of kan dat in joomla makkelijk gerealiseerd worden?

Hoor het graag,

Rogier

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
3rd party code wordt niet ondersteund.

Maar als je het echt zou willen dat je iframe's geen statusbalk updates kunnen doen dan kan je waarschijnlijk wel een javascriptje maken wat gewoon je statusbalk met onzin vult en de standaard waarde overschrijft... Moet je alleen even javascript leren...

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inladen van de html output en includen in je source? (al denk ik dat dat wat exploit gevoelig is, maargoed).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 09:00

Sebazzz

3dp

Ik denk niet dat het voor die andere site wenselijk is om geframed te worden. Daarnaast kan je makkelijk in Firefox 'statustekst veranderen door JS' uitschakelen en anders altijd nog de deelvenster paginainfo bekijken enzo ;)
Link maar gewoon naar die site toe, framen is zooo 2000 ;)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit heeft weinig te maken met Windows Clients (Joomla is geen OS). Ik zou je topic dus moeten verplaatsen naar de Devschuur®

Maar aangezien ik je ook vraag om met je originele username verder te gaan (ik stuur zo wel even een mail met hoe en wat) en omdat je topic in de huidige opzet niet past binnen het policy van de Devschuur. Ik stel voor dat je dus even Waar hoort mijn topic? leest en dan onder je originele account een nieuw topic opent - inclusief feedback over bovenstaande en natuurlijk je eigen inbreng.

Dan sluit ik dit topic.

Succes en wellicht tot zo :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.