Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[debitel] Abonnement lopend, gebruik maken van aanbieding

Pagina: 1
Acties:

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-11 08:51
Mijn abonnement loop 10 september af bij debitel (sim only). Nu zie ik op de site een leuke aanbieding met de Nokia N82 (12,50 2 jaar, ipv 25 euro 2 jaar). Ik heb debitel gebeld om mijn abonnement te verlengen met dit toestel, maar dat mocht niet..

Ze vertelden mij dat ik dan niet van de aanbieding op de site gebruik mocht maken. Ik kreeg wel een andere "aanbieding" omdat ik mijn abo dan zou verlengen, en dat was 1 maand gratis. Natuurlijk heb ik veel liever de andere aanbieding.
Nu weet ik alleen niet of ik moet wachten tot mijn abonnement is afgelopen, voordat ik weer een nieuwe kan aansluiten bij debitel, of dat ik nu ook een nieuwe kan aansluiten bij hun (maar dat ik dus 1 maand 2 abonnementen heb, die sim only en de n82 abo).

Mijn vraag is dus eigenlijk, kan 1 persoon 2 abonnementen hebben bij dezelfde provider, zonder dat de ene abonnement de ander verlengd? _/-\o_

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Idd gelden aanbiedingen altijd voor nieuwe abo's en niet voor verlengingen.

Gewoonlijk kun je bij eenzelfde provider wel twee afzonderlijke abonnementen hebben. Of dat ook bij debitel geldt, kan hun klantenservice je wel zeggen, ik weet dat niet, heb me altijd verre gehouden van debitel :).
Natuurlijk krijg je dan wel een nieuw nummer en uiteraard moet je ook niet vergeten, je sim-only op tijd op te zeggen.

edit: Zie nu, dat je sim-only contract op 10 september afloopt, dan ben je sowieso al te laat met opzeggen, i.v.m. de opzegtermijn van drie maanden. Dit abo zal dan ook nog een tijdje doorlopen.

[ Voor 28% gewijzigd door Marly op 14-08-2008 15:23 ]

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-11 08:51
De simonly abonnement heb ik op tijd opgezegd ;).

• Nieulz
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10-2023
Daarom ga ik ieder jaar naar een andere provider :).