[PC/360/PS3] Brothers in Arms: Hell's Highway - Deel 2

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
Gatver wat een bagger spel, echt niet normaal :r

Qua graphics past het wel thuis in het rijtje "3 jaar geleden", de gameplay ligt me voor geen meter, wapens schieten echt belachelijk inaccuraat, irritante cutscenes kun je niet eens skippen...

Enige dat ik weet is dat hij niet langer te vinden is op m'n hardeschijf :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 23:13
Alpha Suprime schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:45:
De rede dat ik de tussenfilmpjes zo vervelend vind komt omdat het heel de spanning uit het spel haalt.
Ben ik druk bezig om een kerk te bestormen, vind ie ineens een brilletje. Tuurlijk, leuk voor verhaal. Maar ben wel gelijk helemaal uit het spel. Zit ik ineens in een huis, blijkbaar laat ik dan mijn teammaten achter (als teamleader). En moet ik door dat hele huis in m'n eentje. Wat het spel zo sterk maakt is het opdrachten geven en het tactische. Niet omdat het nou zo'n goeie fps is.

Op het moment dat ik mijn teammaten de opdracht geef om een stukje verder bij een muurtje te gaan staan, springen ze er eerst overheen. Om vervolgens aan puin geschoten te worden, en springen dan weer terug...
Huizen komen ze amper doorheen. En bij een aanvalsopdracht moet je ze eerst helemaal klaar zetten zodat ze in een rechte lijn kunnen vuren.

Ik neem aan dat ik het grafische gedeelte niet hoef uit te leggen (ben een groot crysis-fan)
kijk hier hebben we iets aan, dit is veel beter :) Ik bedoel ieder z'n mening maar onderbouw het wel. We zitten hier wel op GoTweakers he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat ik het grafische gedeelte niet hoef uit te leggen (ben een groot crysis-fan

ah kom op, ga niet weer die oeroude crysis meuk erbij halen, wat heb je liever een spel dat gewoon goed draait , of een spel dat er beter uit ziet , maar voor geen meter speelt omdat je 3 frames draait :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:10:
Ik neem aan dat ik het grafische gedeelte niet hoef uit te leggen (ben een groot crysis-fan

ah kom op, ga niet weer die oeroude crysis meuk erbij halen, wat heb je liever een spel dat loopt, of een spel dat er beter uit ziet , maar voor geen meter speelt omdat je 3 frames draait :P
Voor mijn part halen we Call of Duty 2 er bij...Spel uit 2005, ziet er beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Naja sommige mensen vinden graphisch gewoon belangerijker. Maar dit spel is ook niet bedoelt om miljoenen examplaren te verkopen. Brothers in Arms: Hells highway moet je spelen als je geintresseerd bent in tactical shooters en geen normale zoals COD4.

Avalaxy... 1 ding.. de beste stuurlui staan aan wal. Ga nou niet lopen janken over de graphics, sommige mensen kunnen verder kijken dan de graphics. nogmaals BIA IS EEN TACTICAL SHOOTER, geen HUIS-TUIN EN KEUKEN SHOOTER.
offtopic:
maar nee ik stop gewoon hier, ik heb inmiddels al in de gaten dat discussie met jouw gewoon tijdverspilling is

[ Voor 32% gewijzigd door FireBladeX op 08-10-2008 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Spielerij - Problemen & Vragen is de plek voor technische vragen/problemen.

[ Voor 89% gewijzigd door PromoX op 08-10-2008 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:11:
[...]

Voor mijn part halen we Call of Duty 2 er bij...Spel uit 2005, ziet er beter uit.
ziet er leuk uit ja , maar niet beter dan dit , ik geef je gelijk dat het er niet spectaculair uit ziet, maar je kan dan ook vrijwel niets instellen in het menu , viel me wel op trouwens :/

maar om nou 3 jaar terug in de tijd te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Avalaxy schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:46:
Toch zonde van je geld!

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
:')

Ik zit bij de eerste Kilroy en ga niet te snel oordelen. Voor mij is het sowieso een extra dimensie omdat ik zelf meegewerkt heb aan verschillende mods over MarketGarden, ben benieuwd of ik dingen ga herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Niet online
Kurvers schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:15:
Ik heb een FPS tussen de 10&15 met een resolutie van 800x600 :|

Mijn PC specs zijn:

Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.40GHz
2GB RAM Geheugen
NVIDIA GeForce 6600 GT (GeForce 6600 GT) 256MB (2x cards SLI)

Dit lijkt me dus niet bepaald normaal, wanneer ik de resolutie verhoog wordt uiteraard ook de FPS lager. Weet iemand wat ik hier eventueel aan kan doen? Heb het al eens geprobeerd door SLI uit te schakelen maar dit hielp niet. Ook heb ik al de nieuwste drivers geprobeerd...

Alvast bedankt!
Nieuwste drivers voor je videokaart?

maar serieus, jij verwacht dat een nieuw spel op een midrange kaartje uit 2004 (!) goed draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
FireBladeX schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:15:
Naja sommige mensen vinden graphisch gewoon belangerijker. Maar dit spel is ook niet bedoelt om miljoenen examplaren te verkopen. Brothers in Arms: Hells highway moet je spelen als je geintresseerd bent in tactical shooters en geen normale zoals COD4.

Avalaxy... 1 ding.. de beste stuurlui staan aan wal. Ga nou niet lopen janken over de graphics, sommige mensen kunnen verder kijken dan de graphics. nogmaals BIA IS EEN TACTICAL SHOOTER, geen HUIS-TUIN EN KEUKEN SHOOTER.
offtopic:
maar nee ik stop gewoon hier, ik heb inmiddels al in de gaten dat discussie met jouw gewoon tijdverspilling is
Je bent wel een ontzettende fanboy van dit spel he :D Maar lees m'n post verder ook even door, ik had het niet eens alleen maar over de graphics.

Ik heb al in de gaten dat een discussie met jou onmogelijk is, mensen die geen gelijk kunnen krijgen en daarom maar overstappen op het gebruiken van argumentum ad hominem neem ik niet langer serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:52

Steffy

Ayreonaut

:o Toevallig kwam ik dit spel al surfend op een niet nader te noemen plek tegen maar ik denk dat ik de order maar stop zet.

Ik vond deel 1 en 2 al slecht en had gehoopt dat deel 3 beter zou worden want het waren toch spelen met potentie al waren ze allerbelabbertst uitgewerkt. Het valt me echt weer tegen, ik er er stiekem op gehoopt dat het toch wat zou worden want op shooter gebied is het de laatste tijd maar karig, elke game valt enorm tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Tjah dan kan je idd beter wachten op CoD5 ofzo. Want je zult dit spel pas echt leuk vinden als je de eerste deel ook leuk vond. Maar als je de eerste deel al niks vond dan zou ik het idd niet kopen, mischien later altijd nog als het ongeveer €20 kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
PC versie:

De graphics zijn prima. Call of Duty 4 ziet er misschien leuk uit, maar het is totaal niet te vergelijken met dit. De hele stijl is anders. Daarbovenop, dit spel staat qua graphics een aardig eindje daar boven. De textures, modellen, shaders en belichting zijn allemaal van een hoger niveau. Van de spellen die de Unreal Engine 3.0 gebruiken en die ik tot nu toe heb gespeeld staat deze qua graphics bij mij toch hoog in de lijst. Het ziet er naar mijn mening beter uit dan Rainbow Six Vegas (1 & 2), Medal of Honour Airborne, BlackSite Area 51 en nog aardig wat andere UE3.0 titels. Als je het dan nog eens gaat vergelijken met Call of Duty 2 dan ben je helemaal niet goed bij je hoofd. Het zijn niet top of the line graphics, maar het speelt 3x zo soepel en voor de graphics hoeft het spel zich dan ook zeker niet te schamen.

De gameplay is kenmerkend voor Brother in Arms; supress, flank en regroup. Je plaatst je machine gun of assault squad achter cover, laat ze de vijand achter cover houden en valt ondertussen zelf de flank aan. Dit wordt af en toe onderbroken door een stukje solo gameplay in huizen, boerderijen en kerken. Een welkome afwisseling vind ik persoonlijk, aangezien je anders in een sleur terecht komt. De levels zijn goed ontworpen, er is veel afwisseling in decor en layout. Dit zorgt er voor dat je je niet na een paar levels al verveeld.

Hoewel de AI niet foutloos is doen ze wat ze horen te doen. Orders kunnen makkelijk gegeven worden met één enkele knop en variëren van Move en Supress naar Assault en Go Bazooka On Their Ass (:P). Het komt een enkele keer voor dat ze dood gaan omdat ze te dicht bij een vrachtwagen of kanon staan waar je net een explosief hebt neergelegd, of dat ze niet achter een muurtje gaan zitten maar er eerst een keer overheen springen (1x meegemaakt in 4 uur spelen). Al met al voelt het erg goed, zelfs voor iemand die normaal vooral arcade shooters a la Crysis speelt.

De audio is ook goed geregeld. Ik speel nu op een 2.1 setje aangesloten op m'n X-Fi Extreme Gamer, en het klinkt gewoon alsof je er middenin zit. Toen een granaat van een 88mm kanon naast me insloeg stuiterde m'n subwoofer bijna weg, en bij bijvoorbeeld in vuurgevecht in een kerk klinkt er bij elk schot een mooie galm. Iets minder zijn de aanmaningen van je squads om cover te zoeken terwijl je net even je hoofd uitsteekt om een krautje af te schieten. Deze worden wat te vaak herhaald. Daarentegen geven ze ook vaak nuttige info, zoals "Three guys left" en "They're supressed". Zeer handig als je zonder status indicators speelt en je zit achter een muurtje te wachten om te flanken.

Het is geen alledaagse shooter, en dat was Road To Hill 30 ook niet. Het is wel toegankelijker en ronduit beter geworden. Mensen die Road To Hill 30 wat te hardcore tactisch vonden, kunnen hier waarschijnlijk meer hun draai vinden. De graphics zijn misschien niet genoeg om Crysis fans te bekoren, maar de kwaliteit/fps verhouding is een stuk beter ;).

Graphics: 9/10
Het is niet top of the line, maar de ingame cutscenes en de algehele sfeer maken dat weer helemaal goed.

Gameplay: 8/10
De AI laat hier en daar een paar steekjes vallen en de gameplay is nog steeds niet voor iedereen weg gelegd, maar de gamers met een voorkeur voor een tactische aanpak zullen zich helemaal thuis voelen.

Audio: 9/10
Gewoon top. Enig nadeel is dat je niet met elke geluidskaart van de volle kwaliteit zult kunnen genieten vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lullebakman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:15
BIA heeft precies last van hetzelfde probleem als Test Drive Unlimited: als je de map Mijn Documenten verplaatst hebt, kan wordt je profiel niet worden weggeschreven. Oplossing: maak een nieuwe account aan.
Weet iemand een elegantere oplossing?

Kheb wel eventje gespeeld en het zag er toch geweldig goed uit en liep heel vlot op m'n Q9450 met 8800GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha Supreme
  • Laatst online: 10-09 15:11
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:10:

ah kom op, ga niet weer die oeroude crysis meuk erbij halen, wat heb je liever een spel dat gewoon goed draait , of een spel dat er beter uit ziet , maar voor geen meter speelt omdat je 3 frames draait :P
Kijk even naar mijn system specs. Alles op very high, 32fps average. Doet het voor mij prima!
Kortom, ben gewoon verpest door crysis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:12
Propane schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 20:48:
PC versie:

De graphics zijn prima. Call of Duty 4 ziet er misschien leuk uit, maar het is totaal niet te vergelijken met dit. De hele stijl is anders. Daarbovenop, dit spel staat qua graphics een aardig eindje daar boven. De textures, modellen, shaders en belichting zijn allemaal van een hoger niveau. Van de spellen die de Unreal Engine 3.0 gebruiken en die ik tot nu toe heb gespeeld staat deze qua graphics bij mij toch hoog in de lijst. Het ziet er naar mijn mening beter uit dan Rainbow Six Vegas (1 & 2), Medal of Honour Airborne, BlackSite Area 51 en nog aardig wat andere UE3.0 titels. Als je het dan nog eens gaat vergelijken met Call of Duty 2 dan ben je helemaal niet goed bij je hoofd. Het zijn niet top of the line graphics, maar het speelt 3x zo soepel en voor de graphics hoeft het spel zich dan ook zeker niet te schamen.

De gameplay is kenmerkend voor Brother in Arms; supress, flank en regroup. Je plaatst je machine gun of assault squad achter cover, laat ze de vijand achter cover houden en valt ondertussen zelf de flank aan. Dit wordt af en toe onderbroken door een stukje solo gameplay in huizen, boerderijen en kerken. Een welkome afwisseling vind ik persoonlijk, aangezien je anders in een sleur terecht komt. De levels zijn goed ontworpen, er is veel afwisseling in decor en layout. Dit zorgt er voor dat je je niet na een paar levels al verveeld.

Hoewel de AI niet foutloos is doen ze wat ze horen te doen. Orders kunnen makkelijk gegeven worden met één enkele knop en variëren van Move en Supress naar Assault en Go Bazooka On Their Ass (:P). Het komt een enkele keer voor dat ze dood gaan omdat ze te dicht bij een vrachtwagen of kanon staan waar je net een explosief hebt neergelegd, of dat ze niet achter een muurtje gaan zitten maar er eerst een keer overheen springen (1x meegemaakt in 4 uur spelen). Al met al voelt het erg goed, zelfs voor iemand die normaal vooral arcade shooters a la Crysis speelt.

De audio is ook goed geregeld. Ik speel nu op een 2.1 setje aangesloten op m'n X-Fi Extreme Gamer, en het klinkt gewoon alsof je er middenin zit. Toen een granaat van een 88mm kanon naast me insloeg stuiterde m'n subwoofer bijna weg, en bij bijvoorbeeld in vuurgevecht in een kerk klinkt er bij elk schot een mooie galm. Iets minder zijn de aanmaningen van je squads om cover te zoeken terwijl je net even je hoofd uitsteekt om een krautje af te schieten. Deze worden wat te vaak herhaald. Daarentegen geven ze ook vaak nuttige info, zoals "Three guys left" en "They're supressed". Zeer handig als je zonder status indicators speelt en je zit achter een muurtje te wachten om te flanken.

Het is geen alledaagse shooter, en dat was Road To Hill 30 ook niet. Het is wel toegankelijker en ronduit beter geworden. Mensen die Road To Hill 30 wat te hardcore tactisch vonden, kunnen hier waarschijnlijk meer hun draai vinden. De graphics zijn misschien niet genoeg om Crysis fans te bekoren, maar de kwaliteit/fps verhouding is een stuk beter ;).

Graphics: 9/10
Het is niet top of the line, maar de ingame cutscenes en de algehele sfeer maken dat weer helemaal goed.

Gameplay: 8/10
De AI laat hier en daar een paar steekjes vallen en de gameplay is nog steeds niet voor iedereen weg gelegd, maar de gamers met een voorkeur voor een tactische aanpak zullen zich helemaal thuis voelen.

Audio: 9/10
Gewoon top. Enig nadeel is dat je niet met elke geluidskaart van de volle kwaliteit zult kunnen genieten vermoed ik.
Ik kan niets anders doen dan me hier volledig bij aansluiten.

Komop zeg, het ziet er gewoon goed uit, ookal is het geen Crysis, en het speelt leker weg!

Ik vind het iig een topgame tot dusver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen waar ik me een beetje aan erger , is dat ze nog niet eens de moeite gedaan hebben om de jeeps te laten sturen , dus als ze door een bocht gaan dan glijden ze meer zeg maar, en je squad rent ook niet echt soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Ik sluit me bij Propane en Voss aan.
Prima vermaak deze Pc game!
Ik vond de solo ziekenhuis missie zeer vet. En stiekum een beetje creepie.
Morgen lekker verder spelen.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
De 2e wereldoorlog is nu wel uitgespeeld op de pc, er is niets nieuws meer onder de zon wat dat betreft. Dit spel kan direct naar de budget bak, want veel meer dan een remake van een 2-3 jaar oude game is het niet. De filmpjes tussen de actie zijn kan je niet skippen en zijn lang en irritant.

Wanneer leren game makers nu eens dat je een game koop voor de game en niet voor de zeer slechte verhaaltjes met cgi characters ?

Ik wil in mijn speelfilms ook geen stukjes slechte game, en in mijn games wil ik geen stukjes slechte speelfilm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Zo kan ik onderhand wel een conclusie trekken dat meerendeels van de spelers het spel of héél leuk/tof vinden of héél bagger/saai.

Tjah voor die tussenfilmpjes...kijk of er een save game beschikbaar komt voor de pc of iemand anders uit laten spelen zodat je bij de tweede keer het wel kan skippen. Gewoon simpelweg voor de verhaallijn. Als je dus de vorige BIA (RTH30) niks vond dan (zoals eerder gezegt) vind je deze spel vast ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die verhaaltjes altijd wel leuk. Geeft een beetje een onderliggende gedachte achter al het vechten. Als ik enkel wil MDKen speel ik wel COD4/5 multiplayer.

Ik heb dit spel nog niet gespeeld, maar ik vond het schieten in de voorgaande spellen irritant. Ik snap dat men guns absurd inaccuraat heeft gemaakt om het squad based gedeelte te verbeteren, maar kom op, een rifle dat nog niet eens een muur op 10 meter kan raken? Dat haalt gelijk het hele realisme uit het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zit vast :(

spoiler:
Op een gegeven moment moet je paar vrachtwagens vernietigen, heb er twee gehad en dan is er een roadblock. Mijn bazooka team is dood door een ongelukje. Er is een hek, maar hoe kan ik er doorheen? Dat zit daar rechts..

Ik vind het erg leuk spel btw, speel pc. Ga hem wel halen deze dagen, ben ook wel benieuwd naar de multiplayer, en hij is sowieso prima betaalbaar. Ik vind het mikken erg goed trouwens dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-08 22:13
Ik heb het spel ook sinds gister , meteen even 10 minuten gespeeld.

Zoals de meeste hier al zeggen de graphics zijn niet top maar ze zijn ook niet heel slecht.
vooral de blur effecten vind ik er goed uitzien.

ookal heb ik het spel pas 10 minuten gespeeld het verhaal boeit mij nu al , ik krijg er een beetje Band Of Brothers gevoel bij. En zeker de verhalen die ik hier over het verhaallijn lees, wordt het alleen nog maar beter :).

Wat ik ook fijn vind aan dit spel is dat de eisen van het spel ( qua systeem) niet zo heel hoog is, en dat het er toch nog "redelijk" er uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

HaseMike schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 08:16:
Dit spel kan direct naar de budget bak,
Wel 's gehoord van "smaken verschillen" ?? Zet er dan 'IMHO' bij of zo ...

Ik heb bijv. nog nooit eerder BiA gespeeld en ga 'm vast en zeker kopen omdat ik erg nieuwsgierig ben naar de Nedelandse 'setting' van deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
dat de graphics slecht zijn zijn we nu wel over uit denk ik, daar ben ik het ook mee eens.

Dat is ansich niet zo slecht, als er maar wat anders goeds voor in de plaats is, en dat mis ik een beetje. Het geluid is top en het verhaal is ook goed, maar dat is niet genoeg. Ik had daarom verwacht dat de gameplay subliem zou zijn maar dat is dus niet het geval.

Al vrijwel meteen kom je bij een windmolen waar je in moet. Dus ik stuur mijn squad mee naar binnen, maar wat doen die eppo's, die gaan onder de vloer staan BUITEN midden in het zicht van de duitsers. Ze kunnen gewoon niet naar binnen, als je een move plek target, target je gewoon de onderliggende / achterliggende grond. Dat is toch wel erg slecht vind ik.

Verder voelt het lopen e.d. ook gewoon niet perfect aan. Niet heel slecht, maar gewoon niet bijzonder goed. Volgensmij kun je ook niet liggen?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Okasha schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:05:
Ik zit vast :(

spoiler:
Op een gegeven moment moet je paar vrachtwagens vernietigen, heb er twee gehad en dan is er een roadblock. Mijn bazooka team is dood door een ongelukje. Er is een hek, maar hoe kan ik er doorheen? Dat zit daar rechts..
spoiler:
Je kan met een knop een explosief plaatsten op die trucks ( met de "use" knopje ). Je kan er pas doorheen als je alle 4 hebt opgeblazen. Goed kijken want in de begin staat er ook nog een. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

ollSNAKEllo schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:44:
[...]

Ik heb hem vanmiddag bij de Free Record shop gezien op Arnhem Centraal.
Thuis de email gecheckt en ook Dimension Plus heeft de game verzonden naar mij :P
Heb 'm binnen!

Het begint mooi al is het wel even wennen. Heb nog niet eerder een BIA gespeelt.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:59
Vandaag de Limited Edition binnen gekregen, mooi pakketje :) Ben er erg blij mee. Net even wat zitten spelen en het werkt wel weer als vanouds. Al moest ik wel even aan de quick cover functie wennen, aangezien dit nogal 3rd person aanvoelt, wat ik niet gewend was bij BiA. Al met al een welkome aanvulling op de BiA reeks.

Overigens wil ik even tegen de mensen die dit spel bagger vinden zeggen dat ze er de tijd voor moeten nemen en deel een en twee ook moeten spelen voordat ze aan drie beginnen. Als je dit niet hebt gedaan moet je ook niet whinen en als je deel een en twee niets vond moet je ook niet zeuren. Dan vind je de reeks gewoon niets aan en dan moet je jezelf er eigenlijk gewoon niet mee bemoeien.

Graphics wise wil ik wel even kwijt dat het spel er gaaf uitziet, niet super zoals hele recente titels, maar wel gaaf. Maargoed, Crysis hoeft het ook niet te zijn ;)

spoiler:
Ik schrok me de tiefus op het eind in dat eerste stukje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Goner schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:14:
[...]Wel 's gehoord van "smaken verschillen" ?? Zet er dan 'IMHO' bij of zo ...

Ik heb bijv. nog nooit eerder BiA gespeeld en ga 'm vast en zeker kopen omdat ik erg nieuwsgierig ben naar de Nedelandse 'setting' van deze game.
Alles hier is "IMHO" en hetzelfde kan ik van jou opmerking zeggen nietwaar ? Dus niet zo lichtgeraakt als een ander een andere mening er op na houdt dan jezelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
ik heb me er tot nu toe heel erg mee vermaakt. Maar je hebt wel door dat dit geen absolute topper is, veel schoonheidsfoutjes. desalniettemin prachtige game imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Het verschil is dat (bijna) iedereen zegt 'ik vind' en niet 'het is' ... klinkt toch anders/beter. IMHO :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

Ik vermaak mij er prima mee. Graphics zijn geen top of the art alla Crysis, maar het is best te pruimen, aangezien het mij meer gaat om de gameplay.

Het enige wat mij opvalt is dat de pathfinding van je teamleden soms te wensen overlaat, bv als ik zeg" duik achter die muur" verwacht ik niet dat ze eerst om die muur heen lopen, en vervolgens erachter duiken.

Maar zoals gezegt, Het is een mooi spel, en ik vermaak me prima!

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het echt zwaar belachelijk dat je niet eens Anti Alising kan aanzetten. Dat is toch iets wat er gewoon in moet zitten anders vind ik dat je daar echt geen 60 euro voor kan vragen. Verder vind ik het best tegenvallen. Op de een of andere manier vind ik de omgeving gewoon heel lelijk en er zitten heel veel foutjes in. Je kunt zelfs niet van richting veranderen als je sprint :S
Wat ik nu had verwacht is dat het echt zo'n soort "Mafia" achtig spel met een ijzersterk verhaal maar ik moet toegeven dat het me totaal niet aantrekt. Ik ben helemaal gek op geschiedenis maar dit spel doet echt helemaal niets met je en dat vind ik toch wel heel slecht voor een spel dat zo vaak is uitgesteld. Wat hebben ze al die tijd toch gedaan 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:36:

Wat ik nu had verwacht is dat het echt zo'n soort "Mafia" achtig spel met een ijzersterk verhaal maar ik moet toegeven dat het me totaal niet aantrekt. Ik ben helemaal gek op geschiedenis maar dit spel doet echt helemaal niets met je en dat vind ik toch wel heel slecht voor een spel dat zo vaak is uitgesteld. Wat hebben ze al die tijd toch gedaan 8)7
mafia-achtig? Je bedoelt qua story telling? Ik vind dat juist goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik weet niet er mist iets wat je echt zo het gevoel geeft dat je er inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 13-09 22:32
Het valt me toch tegen dat ik niet echt het Nederland gevoel krijg van het spel.
Toevallig woon ik aan het einde van de "Hell's Highway" (in Eindhoven, en volgens mij komt dat stuk ook in het spel), net tegen Son aan, maar om nou te zeggen dat er veel herkenningspunten zijn (heb net Son gedaan), nee...
Er zijn wel wat dingen zoals die brug bij Son, maar voor de rest klopt er niks van, en dat is jammer.
Wat me ook tegenvalt is dat je eigenlijk steeds van die stukjes level hebt. Je kan niet verder, en dan gaat er een deur open of iets, en dan kun je ineens dus weer verder.
Het is heel erg linear allemaal. Je kan ook bijna geen kant op, alles is afgezet en je kan alleen linear door dat level heen.
Je zet je mannetjes hier en daar neer en laat ze de boel kapot schieten, en dan kun je weer door.

Wat graphics betreft vind ik het allemaal wel mee vallen, ziet er keurig uit.
Helaas loopt het niet helemaal vloeiend bij mij. Ik speel op 1920x1200, en heb 2x een 8800GT in SLI,, als ik naar de omgeving kijk is er niks aan de hand, maar zodra ik 6 teamleden voor me heb dan begint het te haperen...
Je zou toch zeggen dat het met mijn setup prima moet draaien, maar dat kan natuurlijk ook aan de videokaart drivers liggen.

[ Voor 23% gewijzigd door eX0duS op 10-10-2008 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

eX0duS schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:06:
Het valt me toch tegen dat ik niet echt het Nederland gevoel krijg van het spel.
Toevallig woon ik aan het einde van de "Hell's Highway" (in Eindhoven, en volgens mij komt dat stuk ook in het spel), net tegen Son aan, maar om nou te zeggen dat er veel herkenningspunten zijn (heb net Son gedaan), nee...
Er zijn wel wat dingen zoals die brug bij Son, maar voor de rest klopt er niks van, en dat is jammer.
Wat me ook tegenvalt is dat je eigenlijk steeds van die stukjes level hebt. Je kan niet verder, en dan gaat er een deur open of iets, en dan kun je ineens dus weer verder.
Het is heel erg linear allemaal. Je kan ook bijna geen kant op, alles is afgezet en je kan alleen linear door dat level heen.
Je zet je mannetjes hier en daar neer en laat ze de boel kapot schieten, en dan kun je weer door.
De herkenning is inderdaad ook niet mega en het lijkt inderdaad veel op elkaar, maar volgens mij ziet het er wel redelijk correct uit hoor. Oké sommige textures zullen anders zijn, maar omdat daar maar weinig materiaal van over is en er een hoop is verwoest of ingestort (zowel tijdens of na de oorlog of pas veel later bij herinrichting) is het zoiezo behelpen. Ik ben het met je eens dat er een hoop meer herkenningspunten in hadden gekunt, maar als je gaat kijken, hoeveel is er wel niet veranderd tussen de oorlog en nu. Dan denk ik dat je in de meeste steden nog maar 20% terug zult zien. Zeker op plekken waar gevochten is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik vind het echt zwaar belachelijk dat je niet eens Anti Alising kan aanzetten. Dat is toch iets wat er gewoon in moet zitten anders vind ik dat je daar echt geen 60 euro voor kan vragen. Verder vind ik het best tegenvallen. Op de een of andere manier vind ik de omgeving gewoon heel lelijk en er zitten heel veel foutjes in. Je kunt zelfs niet van richting veranderen als je sprint :S
Begint men het spel af te kraken op een grafische extra optie, die er niet in zit...tjonge dan ben je wel ver gestrand zeg. Is het niet in je opgekomen, dat je antialiassing ook in je driveropties kan instellen vaak. Dit geldt zowel voor directx alswel voor opengl. Ik zou zeggen break a leg.

Als je het zoveel beter weet en zou kunnen, waarom maak jij niet een goed voor ons dan. Als het aan mijn wensen voldoet krijg je van mij wel 60euro's.

Je had meer en/of beter zelf voorwerk moeten doen, voordat je het spel kocht. Zijn genoeg in-game filmpjes etc. te vinden.

En nee, laat ik nou lekker geen fan zijn van dit spel. Ik word er zelf ook niet warm of koud van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hah, de hele avond liggen spelen deze game, beter als ik had verwacht eigenlijk , je team aansturen gaat makkelijker dan gedacht, en ze zoeken zelf cover , dus geen gezeik dat ze voor het muurtje gaan zitten ipv, erachter , ben best wel positief :) pc trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
. Je kunt zelfs niet van richting veranderen als je sprint :S
Nou zal ik je iets zeggen... dat kan wel |:( . Het gaat alleen niet soepel. ;)

Gamekings review voor de geïnteresseerde :P

[ Voor 21% gewijzigd door FireBladeX op 11-10-2008 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToFast schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:30:
[...]

Als je het zoveel beter weet en zou kunnen, waarom maak jij niet een goed voor ons dan. Als het aan mijn wensen voldoet krijg je van mij wel 60euro's.
Vind het een beetje flauw om meteen zo te reageren. Ik geef gewoon mijn mening en ik mis die AA behoorlijk.
Het werkt ook niet om het in je driver in te stellen (bij mij niet). En ik vind het gewoon echt zwaar storend om zonder te spelen zeker omdat alle spellen die je vandaag de dag speelt het wel hebben. Maar dat is persoonlijk. Normaal zou ik het niet zo erg vinden als het verhaal super mooi was maar ik vind het gewoon het raakt me gewoon echt niet. Zeker niet als je bedenkt hoelang ze er over hebben gedaan.
Dat komt vooral door wat er al eerder is gezegd. Als je er net inzit krijg je een urenlange cutscene die ook totaal niet aanspreekt en als je net een beetje door hebt hoe je je troepen aanwijzingen moet geven moet je ineens in je eentje een kerk in (houd ik helemaal niet van, veel te eng :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Bij mij werkt het aanzetten van fsaa in de drivers helaas ook niet (ati hd4870). Vind dat zelf ook ontzettend vervelend. Ik vraag me toch altijd af waarom bepaalde games gewoon compleet geen support voor fsaa hebben. FIFA en PES ondersteunen het bijvoorbeeld ook niet. Dan hoop je dat daar een echt goede reden voor is, maar dat zal in de praktijk vrees ik ook erg tegenvallen.

Om de performance is het mij niet te doen, so what gives? Ik vind best dat zoiets als (belangrijk) kritiekpunt mag worden opgevat. Koop toch niet voor niets zo'n videokaart? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Zo, net uitgespeeld.

Verhaal: spreekt me wel aan, is eens helemaal anders dan het standaard "be a hero" verhaaltje. Het is alsof je een film kijkt en de meeste stukken zelf mag spelen. Voor mij een leuk verhaal.

Cutscenes: nou, ik ben iemand die ongelooflijk cutscenes haat, ik kijk nooit naar replays, skip altijd de filmpjes, ik wil actie! Je kan de tussenfilmpjes helaas niet altijd skippen, wat voor iemand zoals mij vervelend is. MAAR, omdat het verhaal anders is dan de meeste games, en de game zich niet chronologisch afspeelt, hebben de meeste filmpjes wel toegevoegde waarde. Als je de filmpjes niet zou bekijken heb je niks begrepen van het verhaal. Ze hadden de speler de keuze moeten geven.

Speelervaring: Deze games spreken mij wel aan omdat je wel echt een groepsgevoel hebt, het aansturen gaat lekker gemakkelijk, je teamgenoten zijn vrij slim. Alleen geraak je er wel vaak kwijt als je een kanon opblaast. Ipv ook weg te lopen blijven ze soms staan :s. Ook de bazooka-teams doen niet altijd wat je ze vraagt. De duitsers maken soms ook domme acties. Al bij al mag de AI nog iets beter, maar er zijn ergere games ivm AI.

Wat goed werkt is het "take cover"-systeem van je eigen personage, is vaak handig.

Grafisch: (PC), speel het op m'n laptop met een 8600 GT, dus alles max zit er niet in. Vond het een mooi uitziend spel, de algemende speelervaring werd niet belemmerd door de graphics. Zelf ben ik geen pixelhoertje, maar ik kan wel begrijpen dat sommigen meer verwachten.

Herspeelbaarheid: Zonet een level geprobeerd met de Authentic-mode, is weer een stukje pittiger, en ook prettig dat er geen HUD is. Had voor mij wel onmiddelijk beschikbaar mogen zijn.

Al bij al een leuke game, maar geen echte topper om hem speciaal NU te kopen, maar is zeker goed genoeg om aan je collectie toe te voegen. Ik geef het een 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

0X55AA schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 01:30:
Zo, net uitgespeeld.

Cutscenes: nou, ik ben iemand die ongelooflijk cutscenes haat, ik kijk nooit naar replays, skip altijd de filmpjes, ik wil actie! Je kan de tussenfilmpjes helaas niet altijd skippen, wat voor iemand zoals mij vervelend is. MAAR, omdat het verhaal anders is dan de meeste games, en de game zich niet chronologisch afspeelt, hebben de meeste filmpjes wel toegevoegde waarde. Als je de filmpjes niet zou bekijken heb je niks begrepen van het verhaal. Ze hadden de speler de keuze moeten geven.
Voordeel is dat ie elke keer saved na een cutscene. Mocht je doodgaan hoed je 'em niet nog een keer te kijken. Iets wat mij in the Force Unleashed zeer irriteerde (hoewel die filmpjes korter waren).

Kun je die cutscene's trouwens niet uitzetten? Meende iets in de opties te zien. Iets van war dialoges ofzo....nog niet geprobeert echter.

Heb gister dikke 4 uur gespeeld. Speelt lekker weg. Verhaal is goed en je hebt soms echt het idee dat jer er echt middenin zit.
Grafisch heb ik niks te klagen. Het ziet er nog steeds goed uit.

minpuntje is wel dat ik met een B.A.R. de arm van iemand afschoot. Zover ik weet was dat wapen niet krachtig genoeg om dat te doen. Correct me if I'm wrong.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 13-09 22:32
Als ik SLI uit zet dan loopt het spel beter, met name als ik richting mijn teammates kijk (met SLI krap 5 fps, zonder SLI vloeiend), is dat wel normaal?

/edit
Blijkbaar een bekend probleem, enige oplossing tot nu toe is SLI uit zetten, wat op zich niks uit maakt qua framerate, want het loopt helemaal vloeiend op 1920/*1200, minimaal 60 fps.

[ Voor 54% gewijzigd door eX0duS op 12-10-2008 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:07

Bejit

Svenska Faderland

Avalaxy schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:46:
Gatver wat een bagger spel, echt niet normaal :r

Qua graphics past het wel thuis in het rijtje "3 jaar geleden", de gameplay ligt me voor geen meter, wapens schieten echt belachelijk inaccuraat, irritante cutscenes kun je niet eens skippen...

Wapens in BiA waren altijd inaccuraat, dat is de hele bedoeling, realisme. Je schiet toch ook niet in het echt 100% recht? Het is geen Counterstrike of Call of Duty 4. De bedoeling is dat je teammaten het zware werk laat doen en jij delegeert. Het is ook een Tactical Shooters zoals Raven Shield.

Veel mensen zeggen dat dit spel grafisch er gedateerd er uit ziet, maar dat is imo dikke bullshit. Zit op hetzelfde niveau als Unreal Tournament 3.(Tis volgens mij ook dezelfde engine) Het enige wat ik niet mooi vind is het gras op grote afstand(Groen vlak) en de maïsvelden. Maar de gezichten, models, maps zien er echt subliem uit.

P.s. Voor de "Zebra" grap, volg link ;).

http://www.youtube.com/watch?v=dzXj4YHuAQU

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoepwinkel.
De kinderen verheugen zich.

Echt grappig dat je dat ziet in zo'n gigantisch spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Heerlijke game, met een heerlijk verhaal, dat is mij zeker ook iets waard! 8)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Vandaag ook begonnen met de eerste missie. Wat me het eerste opviel is het betreft Call Of Duty 4 World At War wel een stapje terug met graphics, echter is graphics niet het aller belangrijkste. Wat me meteen wel opviel is dat het geluid erg goed gedaan is. Gameplay moet ik nog aan wennen, maar dat is een kwestie van tijd.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:20
Dit weekend ben ik ook aan HH begonnen als complete Brothers in Arms leek. Ik wist dus niet zo heel goed wat te verwachten behalve een teambased shooter. Uiteindelijk komt het voor mij neer op een reeks aan mini-puzzeltjes die je op verschillende manieren kan aanpakken om zo door te gaan naar de volgende puzzel. Niets mis mee, maar het ligt voor mij wel een stukje af van de constante actie als een Call of Duty of zelf Medal of Honor.

Na een uurtje of wat spelen vallen een aantal dingen mij wel op:
- AI is niet perfect. Ze kunnen bepaalde plekken niet bereiken, zitten wel eens vast achter een deur, gaan voor ipv achter een muurtje staan e.d. Allemaal te vergeven, maar trekt je wel uit het spel.

- De cutscenes duren nogal lang. Ik heb Mass Effect uitgespeeld en constant met open mond naar de cutscenes zitten kijken en kreeg het gevoel dat ik in een interactieve film zit. Bij BIA heb ik dat gevoel totaal niet en ben ik een cutscene vaak na 10 seconden al zat. Daarin speelt natuurlijk mee dat ik de historie niet mee heb gekregen omdat ik de voorgaande delen niet heb gespeeld, maar als dat een vereiste moet zijn om een game te spelen zijn we de weg wel aardig kwijt denk ik..

- De graphics.. Tsja, ik behoor duidelijk tot de groep die de graphics onder de maat vind. Op sommige stukken zijn ze heel aardig, kunnen ze bijna mee komen met een CoD4, maar op andere punten vliegt de clipping, low-res textures en saaie omgevingen je om de oren. Door die wisselvalligheid in graphics kan ik van de gehele presentatie niet weg zijn.

- De solo-shooter stukken doen aan alsof ze gemaakt zijn in de tijd van Duke Nukem. Op een of andere manier doet het allemaal heel statisch aan.

Kortom, ik denk niet dat het "mijn" spel is. Dat vind ik best jammer omdat de alle trailers en teasers mijn interesse voor deze game zeker hadden gewekt. De grote vernieuwing van afbreekbare cover blijkt toch een beetje tegen te vallen (het lijkt er op dat een hekje eerst kapot moet voordat de kogel er door heen gaat?) en de gameplay is niet helemaal mijn ding. Voor liefhebbers van het genre zal het allemaal geweldig zijn, want ik heb niet het idee dat er veel concurrentie op dit gebied is.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:29
Ik vind het eerlijk gezegt wel een goede game. Ik kan me echt inleven in de characters en juist de filmpjes geven mij een goede weergave hoe die mensen toen dachten.

Ik heb geen van beide vorige delen gespeeld. maar ik heb niet echt het idee dat ik die info mis. Ik ben denk ik wel van plan om de oudere versies ook te spelen. maar misschien vallen die dan een beetje tegen.

Weet iemand als iets over een vervolg van het spel? Aangezien er op het einde : To be continued staat.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb na het spelen van de demo op de 360 ook een gemengd gevoel. Het ziet er allemaal goed uit, het speelt wel leuk, maar het is het toch niet helemaal. Het is gewoon balen dat de multiplayer niet achterlijk goed is uitgewerkt, want dat had een hoop goed kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Weet iemand als iets over een vervolg van het spel? Aangezien er op het einde : To be continued staat.
spoiler:
Legget: "Well Baker, you've made it through Hell. Tell me, what do you think about snow?"
Baker: I can handle snow!
Heb een vermoede dat het Battle of the Bulge wordt :p

[ Voor 19% gewijzigd door FireBladeX op 13-10-2008 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat word pas statisch :P
FireBladeX schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 18:13:
[...]

spoiler:
Legget: "Well Baker, you've made it through Hell. Tell me, what do you think about snow?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024
DarkShadow schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:59:
ik heb me er tot nu toe heel erg mee vermaakt. Maar je hebt wel door dat dit geen absolute topper is, veel schoonheidsfoutjes. desalniettemin prachtige game imho.
Ja klopt, alleen wanneer wordt iets getypeerd als 'headshot'? Ik maak nagenoeg alleen maar headshots zodra het wat lange afstandschoten zijn met de M1, maar slechts 1 op de 7 krijgt het heroïsche slow-motion effect. 8)7
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/1tlc08.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
FireBladeX schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 18:13:
[...]

spoiler:
Ja klopt. Zover was ik opzich ook wel haha ;) maar toch bedankt.

maar hier is nog niks over bekend? geen officiele bekentenis dat ie komt volgend jaar, of dat jaar erop?

Moet je trouwens om het verhaal goed te snappen Deel 1 en 2 ook hebben gespeelt. Ik ga dalijk beginnen aan Deel 1. maar krijg dalijk een slecht gevoel over de game. omdat ik met 3 ben begonnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSurfer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-07 14:09
Ik heb net de demo van Brothers in Arms HH gedownload(x360) en nu stuit ik op een bekend (voor mij) UnrealEngine probleem.

Heel af toe kan het bij games die gebruik maken van bovengenoemde engine voorkomen dat er een groene vlek/stip in beeld komt. Altijd op dezelfde plaats. (zie afbeelding, rechts boven in beeld)
Het flikkert enigzins en gaat niet weg. Tenzij je de Xbox opnieuw opstart en de game weer in gaat.

Gelukkig komt het niet heel vaak voor maar toch wou ik weten of dit een bekend fenomeen is. Ik kon zelf niks vinden met verschillende zoek termen in google.

Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/2rnx0km.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door SidewalkSurfer op 13-10-2008 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
eX0duS schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:06:
Er klopt inderdaad bijzonder weinig van, wat er klopt is volgens mij gewoon op goed geluk gegaan :(
Toch wel erg slordig vind ik dan..

Op zich is het wel een leuk spel, maar
- Je kunt niet echt prettig om hoeken kijken zoals bij de meeste games.
- Je kunt niet springen (?)
- Eindhoven lijkt niet op Eindhoven
- Teveel herhaling met objecten (in het philips gebouw waren er alleen maar dezelfde tafels en machines, niet een andere accessoire of wat dan ook)

Over graphics heb ik niks te zegen want ik heb gewoon een bagger videokaart, maar het ziet er op zich dan nog wel ok uit.

Alleen nu zit ik denk ik vast, iks ta bovenop de philips fabriek en moet naar beneden schieten. Er staat achter me wel een sniper rifle maar die kan ik niet oppakken :|

[ Voor 36% gewijzigd door Bender op 15-10-2008 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Triloxigen schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 20:21:
[...]
Alleen nu zit ik denk ik vast, iks ta bovenop de philips fabriek en moet naar beneden schieten. Er staat achter me wel een sniper rifle maar die kan ik niet oppakken :|
op de 360 kun je hem wel gewoon pakken. Misschien even je settings checken? Je moet aardig wat duitsers afschieten voor je verder kunt.

Heb hem inmiddels uitgespeeld. Enige minpunt van mijn kant is dat ik nu weer minstens 2 tot 3 jaar moet wachten tot deel 4.
Hoop dat deze dan ook de laatste maanden meepakt of dat dit in een 5e deel komt. Na het spelen van de eerste 3 wil ik natuurlijk wel de hele oorlog doen. Ook de delen waar eigenlijk weinig meer gebeurt.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:37

Eijkb

Zo.

Op de PC pakt hij die rifle zelf na een korte cutscene, wellicht zit er nog een duitsertje op het dak?

Vind het een erg leuk spel met goede aktie en een leuke verhaallijn. Cutscenes mogen wellicht 10% korter, te meer je best vaak laadschermen hebt en dat opgeteld bij de cutscenes zit je 20% van de tijd niet te spelen zeg maar.

Grafisch wellicht niet het beste maar ruim afdoende voor het spel en wat ik verwacht. Ik ben dol op WII shooters die ietwat realistisch zijn en daar voldoet dit spel wel aan!

Nog niet uitgespeeld en met verslavingsfactor 8 op 10 zal dat nog wel even duren (zit dus niet ieder moment achter het spel, dat zou verslavingsfactor 10 uit 10 zijn), maar iedere dag speel ik wel een uurtje.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Prachtig spel, net uitgespeeld op de xbox360. Genoten van de cutscenes, ook aan het einde.

spoiler:
volgende keer ardennen >:)

Jammer dat het wat ondersneeuwt bij de andere grote releases. Ik zag dat het op de xbox360 iets van een kwart miljoen heeft verkocht tot nu toe, dat is niet bar veel. Hopelijk op de ps3 nog wat meer (en pc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 11:04

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Hoeveel levels zijn er totaal? ik zit nu net bij dat ziekenhuis lvl.

spoiler:
waar die griet neergeschoten word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Eijkb schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:59:
Op de PC pakt hij die rifle zelf na een korte cutscene, wellicht zit er nog een duitsertje op het dak?
Ja, dat had ik dus ook tot ik neer geschoten werd.
En ik dus opnieuw begin met die scene en dan kan het ineens niet meer :|

Edit: Ik heb maar het level overnieuw gedaan want dit werkte niet :|

[ Voor 9% gewijzigd door Bender op 15-10-2008 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Kwam gisteravond in het regen lvl (redelijk aan het eind vd game verwacht ik). PC blijft er maar op vastlopen.
Level start met een 15fps maar gaat daarna snel naar 30+, klein stukje lopen en de pc loopt ineens vast (of naja start zichzelf opnieuw op :P). Las op een aantal fora dat meer mensen er last van hebben.....

BiA in combo met ATI kaart (HD4870 in mijn geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Laatst online: 13-09 17:22
Tortelli schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:04:
Kwam gisteravond in het regen lvl (redelijk aan het eind vd game verwacht ik). PC blijft er maar op vastlopen.
Level start met een 15fps maar gaat daarna snel naar 30+, klein stukje lopen en de pc loopt ineens vast (of naja start zichzelf opnieuw op :P). Las op een aantal fora dat meer mensen er last van hebben.....

Ik had ook vrij veel problemen met het regenlevel (is het level direct na het ziekenhuis toch?) en een HD4870. De trucks waarbij je begint werden op een gegeven moment doorzichtig en veel van de tekst (bijvoorbeeld in het menu) kon ik niet meer zien. Uiteindelijk het level wel doorgekomen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Ik heb de eerste keer het level redelijk kunnen spelen (was al bijna klaar) maar na een 5 minuten kreeg ik van ATI steeds meldingen dat er iets mis was gegaan (maar kon gewoon verder spelen). Daarna ben ik niet verder dan een30 sec in het level gekomen.
Maar eens een savegame zoeken na dit punt 8)7.

[ Voor 17% gewijzigd door Tortelli op 16-10-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulx
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-12-2022

Ulx

Wizard

Gisteren heb ik m ook maar gekocht. (PC)

Na een uurtje of zo spelen moet ik zeggen dat het me wel bevalt. De bediening is even wennen en niet altijd even intuitief. Zoomen met muis3 -het wieltje- is een ramp bijvoorbeeld. Optisch bevalt het me, de cutscenes, hoewel lang, ook.

Opslaan kan niet tijdens het spel, of ben ik nou gek?

Assignment rejected by specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
Ulx schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 07:26:
Opslaan kan niet tijdens het spel, of ben ik nou gek?
Nope, maar persoonlijk vind ik dat niet zo erg, maakt het spel vaak wel een stuk uitdagender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulx

Ulx

Wizard

Invisible_man schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 07:30:
[...]

Nope, maar persoonlijk vind ik dat niet zo erg, maakt het spel vaak wel een stuk uitdagender.
Wanneer slaat het spel dan op? Zodra je zo'n checkpoint haalt? Gisteren startte ik het spel een keer opnieuw maar kon ik niet vinden hoe ik verder kon gaan. Keek ik met mijn neus of is het ergens verstopt?

Trouwens, op de handleiding staat een keycode, maar die heb ik nog niet moeten invoeren. Is die voor online of zo? Of unlocked die de "load game" optie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
Ulx schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 07:49:
[...]

Wanneer slaat het spel dan op? Zodra je zo'n checkpoint haalt? Gisteren startte ik het spel een keer opnieuw maar kon ik niet vinden hoe ik verder kon gaan. Keek ik met mijn neus of is het ergens verstopt?
Met checkpoints ja, en als je verder wilt gaan spelen, klik je gewoon op "continue" of zoiets (bovenste knop in het menu). Wil je later nog eens een eerder leveltje spelen kan je met "chapters" een ander hoofdstuk selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulx

Ulx

Wizard

Invisible_man schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 08:20:
[...]

Met checkpoints ja, en als je verder wilt gaan spelen, klik je gewoon op "continue" of zoiets (bovenste knop in het menu). Wil je later nog eens een eerder leveltje spelen kan je met "chapters" een ander hoofdstuk selecteren.
OK, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:22
Invisible_man schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:14:
[...]

Ik had ook vrij veel problemen met het regenlevel (is het level direct na het ziekenhuis toch?) en een HD4870. De trucks waarbij je begint werden op een gegeven moment doorzichtig en veel van de tekst (bijvoorbeeld in het menu) kon ik niet meer zien. Uiteindelijk het level wel doorgekomen gelukkig.
Mag ik misschien vragen hoe je dat hebt gedaan dan, want ik zit daar nu ook en heb dezelfde problemen, weliswaar op een HD3870?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
jozy schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:52:
[...]

Mag ik misschien vragen hoe je dat hebt gedaan dan, want ik zit daar nu ook en heb dezelfde problemen, weliswaar op een HD3870?
Door te gokken wat er staat. Op een gegeven moment kom je voor het eerst een vijandige tank tegen, die komt dan van links van een berg puin af rijden. Daar pauzeert het spel om wat uitleg te geven hoe je die tank moet verslaan. Die tekst zag ik dus niet en meende dat het spel vast gelopen was. Overigens viel het me op dat als je het spel opnieuw opstart, het wel goed gaat, totdat je een keer dood bent geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amstel76
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-04 13:52
Ik heb ook heel wat problemen in het regen level gehad met een 4870/Catalyst 8.10. Vele crashes en gewoon niet doorheen te komen omdat een hoop dingen niet gerenderd werden. Uiteindelijk heb ik het level maar overgeslagen door "gimmechapters" als code in te voeren en het level over te slaan :(

Hier is er een heel draadje over te vinden:
http://gbxforums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=69856

Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Heb al de bovenstaande problemen ook met mn 4870.
Echt balen, dacht eerst dat mn gpu naar de ballen was.

Hou helemaal niet van cheats, maar er zit niks anders op.
Hoop wel dat het in het volgende level over is.

Had het met 8.9 en 8.10, met de laatste nog erger als met .9

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Weer een bug.

"Clear the trainstation" en dan loopt er niemand rond om zijn leven te beindigen. En kun je niks want er worden ook geen scripts getriggerd om deuren open te laten gaan :(

Restart maar weer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
Triloxigen schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:26:
Weer een bug.

"Clear the trainstation" en dan loopt er niemand rond om zijn leven te beindigen. En kun je niks want er worden ook geen scripts getriggerd om deuren open te laten gaan :(

Restart maar weer :o
Ben ik ook tegengekomen ja, laatste checkpoint geladen en het werkte weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Ik heb het nu al uitgespeeld? Dat is wel heel snel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulx

Ulx

Wizard

Geen bug, wel een slordigheidje:

Nadat je in Eindhoven die twee 88's hebt kapotgemaakt loop je door een steegje naar een andere straat. Daar staat een verkeersbord (doodlopende weg of zo) . Met daaronder een extra bordje: (brom)fietsers uitgezonderd.

Volgens mij is dat bord van na de oorlog. En bovendien hadden de Duitsers alles van metaal al weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Even een beeeetje offtopic, maar ik heb het spel illegaal gespeeld voordat ik hem heb gekocht. Nu heb ik dus een valid key, maar ik kan hem nergens invoeren :) Als je het spel deinstalleerd dan vraagt ie niet meer om de key (hij slaat hem dus ergens op). Ook als een regcleaner van ccleaner na deinstallatie draait, blijft hij hem onthouden. Ook heb ik in Vista de key verwijderd (een regkey die ik vond na zoeken op "ubisoft") maar op een of andere manier blijft hij geen key vragen.

Nu heb ik hem zelfs al gedeinstalleerd inclusief savegames :( maar ook dat mocht niet baten.

Help mij mijn HellsHighway legaal te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:26

MsG

Forumzwerver

Ik heb hem vanmiddag uitgespeeld. Best leuk, al moet je wel houden van de BiA setting. Graphics vind ik prima, nee het is geen uberfancy Crysis 3 met 0fps, maar gewoon een goed uitziende WWII game. Ik snap niet dat mensen het echt om te kotsen vinden, volgens mij houden die gewoon van overdrijven :). Wel vond ik de game erg kort, maar ja. Ook kan ik authentic niet aanklikken, ook al heb ik hem dus uitgespeeld. Iemand een idee? Wat krijg je trouwens als je alle killroys hebt?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Hoe omzeil je dat level in de regen na het ziekenhuis? Ik krijg BSOD's daar, hele scherm wordt eerst wazig en daarna alles blauw.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hoezo omzeilen? Je kan volgens mij geen missies omzeilen. Misschien een safe downloaden en de eerste missie na die missie spelen?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_nv40_man
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Tettie schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:51:
Hoe omzeil je dat level in de regen na het ziekenhuis? Ik krijg BSOD's daar, hele scherm wordt eerst wazig en daarna alles blauw.
ATI videokaart? Dan moet je even de Hotfix driver downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

The_nv40_man schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:24:
[...]

Cheers.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Echt hoe dom is dat bazooka team soms echt

spoiler:
In dat level waar je die twee tanks moet vernietigen, echt ik geef 300 keer het commando op dat ding te schieten, maar meestal staan ze daar een beetje te wachten... Heel soms schieten ze en dan nog meestal mis ook! Echt hoe dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:27

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik heb hem voor de PS3 en moet zeggen dat ik het op "Veteran" nog allemaal erg arcada vindt. De AI is vaak wel erg simpel, je loopt soms gewoon rond een paar duitsers om ze daarna in hun rug te schieten.

het reageert allemaal heel raar, ook je teammates doen erg vreemd.

En waar ik me aan kapot erger is dat het zó, zó, zó linear is, echt, het pad is volledig voor je uitgestippelt...

Ik was echt een gigantisch fan van Hidden and Dangerous 2, graphics doen me niet zo veel, ik wil gewoon een game waar je veel moet nadenken en écht moet samenwerken.

Mijn team laat ik vaak even achter om zelf de klussen op te lossen, want ze rennen zichzelf toch vaak de dood in.

Ze rennen soms om muren heen in plaats van er overheen te springen en soms staan ze gewoon naast de duitsers! :D

En die tanks vernietigen, wat was dat een simpel karwei, je rent er zo opaf en plakt er een charge op, hele bazooka team nergens voor nodig gehad.

Nee, leuke game, dat zeker, maar een tactical shooter kan ik het niet noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
[b]Help mij mijn HellsHighway legaal te spelen :+
Als je onder vista gamed kan er ook nog data van games staan onder Username/appdata/ controleer alle 3 de dirs die je daar vind (Local, LocalLow, Roaming) op gegevens van Hell's highway. Wie weet staat daar nog wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
Tortelli schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:04:

Ha Tortelli. Ik heb dit probleem oo. pc loopt op een vast punt gewoon vast. Heb je dit al op kunnen lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

The_nv40_man schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:24:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
hee mensen,

Ik zit hier met een probleem.

Ik heb met 8.10 + hotfix en met 8.11 gewoon slechte performance met mijn PC.

Ik had de game al keertje uitgespeeld. Met volgens mij de 8.7 catalyst.
Toen deed hij het gewoon goed.

Nu heb ik gewoon dat het beeld schokt en niet vloeiend aanvoelt. en ik heb ook soms gewoon in 1x een crash.

Systeem = Sig. iig een X1950Pro AGP

Ik probeer nu even die Hotfix

[ Voor 4% gewijzigd door Kuhr89 op 24-11-2008 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Voor de mensen met technische vragen/problemen: hiervoor kun je terecht in Spielerij - Problemen & Vragen en dus niet in grote topics als deze.
Kuhr89 schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:53:
Had ik al gedaan, maar kreeg niks te horen.
Dan is het nog niet de bedoeling om er dan hier maar op door te gaan. Dit soort topics zijn daar gewoon niet voor bedoeld. Juist ook om het anderen met hetzelfde probleem gemakkelijker te maken iets terug te vinden hebben we dus een apart forum.

[ Voor 54% gewijzigd door PromoX op 24-11-2008 23:15 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
PromoX schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:39:
[mbr]Voor de mensen met technische vragen/problemen: hiervoor kun je terecht in Spielerij - Problemen & Vragen en dus niet in grote topics als deze.[/]
Had ik al gedaan, maar kreeg niks te horen.

naja ff die hot fix installeren.

Ik vind de game trouwens echt geweldig.

Ik had de eerste delen nog niet gespeeld dus die ben ik ook nog gaan spelen. Nu snap ik het verhaal een stuk beter en heb ik echt weer zin om deel 3 te gaan spelen. Ik hoop dat deel 4 snel uit zal komen :d maar denk het niet.

Edit: Ook met de Hotfix loopt de game vast. Heel raar.

[ Voor 4% gewijzigd door Kuhr89 op 24-11-2008 23:24 ]

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Ik ben echt de ultieme casual gamer. Ik koop af en toe een spel waarvan ik al weet dat ik het leuk vind en speel dan iedere week hooguit een uurtje. Zo ook met de Brothers in Arms serie.

Ik heb eerst deel 2 gespeeld. Toen pas deel 1. Je merkt dan toch ineens dat je veel dingen mist. Zo kon je in deel 1 geen ammo krijgen van je teammates. Dat is erg naar als je er dan alleen opuit gestuurd wordt om twee tanks op te sporen... zonder kogels. Deel 3 is echt een geniaal mooi spel. Ik las dat de graphics niet meer helemaal up to date zijn. Gelukkig maar want mijn X1950 Pro trekt het allemaal maar net...

Het schieten in deel 3 is wel veel anders; in mijn ogen veel gemakkelijker. In iedere battle lukt het me wel om een paar headshots te krijgen met de M1. De K98K laat ik nu meestal links liggen, terwijl in deel 1 en 2 de K98 duidelijk beter was dan de M1. Wat ook opvalt is dat de SMGs veel accurater werken. Niet echt realistisch denk ik, want zodra er wat Jerries uit een gebouwtje lopen en je vanaf een redelijke afstand een magazijn leegschiet dan valt de helft al dood neer. Om nog maar niet te spreken van hoe makkelijk je met de MG42 schiet; Dat is gewoon eigenlijk niet leuk meer. Okee, daar komt ook belachelijk veel lood uit...

Aan de andere kant; In deel 1 en 2 was een Duitser met een MG42 achter wat zandzakjes vrijwel niet dood te krijgen middels geweervuur. Dan was het altijd eerst onderdrukken en dan in de flank vallen (of er een tank een minuutje op laten schieten). Dat is in deel 3 veel makkelijker. Misschien wel iets te gemakkelijk.

Aan de AI heb ik me (PC) nog niet gestoord eigenlijk. Het is me al wel opgevallen dat je je team eigenlijk vaak niet nodig hebt. Je kunt inderdaad gewoon je team ergens parkeren en zelf achter een muurtje schuilen en bij elke keer opstaan een tegenstander omleggen. Wat ik meestal doe om het spel leuk te houden is gewoon gedwongen mijn teams gebruiken. Het bazooka team is eigenlijk hoofdzakelijk nuttig voor het onderdrukken. Soms echter moet ik mijn teams gewoon laten stoppen met vuren omdat als de tegenstander onderdrukt is het maken van headshots veel langer duurt. Dan liever gewoon 1 op 1 en op de juiste momenten bukken en een andere schuilplaats zoeken.

Al met al ben ik echt helemaal overweldigd door dit spel. De cinematografie is enorm goed. De scherptediepte van de "camera" wordt goed gebruikt en de HDR beelden zijn echt sfeervol. Ik stoor me dan niet eens meer aan de Russisch/Duitse accenten van de "Hollanders".

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik vond hem wel vermakelijk maar je merkt wel een beetje dat ze iets meer mainstream probeerden te gaan, wat nog niet echt is gelukt, want volgens mij wordt de BiA reeks meer door de echte fans er van gespeeld. Het enige wat je dus wel erg merkt is dat het een stuk makkelijker is. Crosshair enzo, ik vond het een beetje jammer. Ook het feit dat je team mates er gewoon weer zijn na een checkpoint maakt dat het mij niet meer boeide dat een teamlid eventjes sneuvelde. Bij Ghost Recon was dat wel anders met die Specialists. Had je er 1 dood, dan was je bijv gewoon een topsniper definitief kwijt. Zo hoort het imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Zijn er hier nog meer mensen die een Performance problemen hebben?

Met mijn nieuwe pc ( Specs in mijn Signature ) droppen mijn FPS soms enorm. terug naar 30 zelfs. Hiervoor had ik een 1950Pro AGP en draaide uiteindelijk iets beter. Als ik de reso lager zet heeft het ook geen effect.

Iemand een clue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Even een kick van dit topic om iedereen eraan te herinneren dat as. donderdag 17 september het 65 jaar geleden was dat operatie market garden begon. En voor de mensen die Hell's Highway op de 360 hebben (en connected to live); als je op 17 september het spel speelt krijg je een gratis achievement... :) Remember September '44 - 50G

[ Voor 5% gewijzigd door estorino op 15-09-2009 12:46 ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

estorino schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 10:43:
Even een kick van dit topic om iedereen eraan te herinneren dat as. donderdag 17 september het 65 jaar geleden was dat operatie market garden begon. En voor de mensen die Hell's Highway op de 360 hebben (en connected to live); als je op 17 september het spel speelt krijg je een gratis achievement... :) Remember September '44 - 50G
Bedankt d:)b

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:01
Gaat er ooit nog een 4de deel komen van deze fantastische serie?
Pagina: 1 2 Laatste