Ik heb een website met een hele lelijke moeilijk te onthouden url. Dit wil ik oplossen door een makkelijke url te laten verwijzen naar de moeilijke url, deze makkelijke url ga ik promoten. Om er voor te zorgen dat de url altijd in de adresbalk getoond wordt heb ik in de index.htm van de makkelijke url een null frame gegooid. Grote nadeel hiervan is dat de website hiermee niet geïndexeerd wordt door google, alleen de index.htm van de makkelijke url wordt geïndexeerd, hier is wel aardig wat informatie in te pompen, maar de grote dynamische informatiestroom zal nooit opgepikt worden door google.
Ik wil mijn makkelijke url redirecten naar de moeilijke url, de makkelijke url moet in de adresbalk blijven staan, en de content moet gewoon geindexeerd kunnen blijven worden door google (ea). Is daar een oplossing voor?
Ik wil mijn makkelijke url redirecten naar de moeilijke url, de makkelijke url moet in de adresbalk blijven staan, en de content moet gewoon geindexeerd kunnen blijven worden door google (ea). Is daar een oplossing voor?