Ik ben bezig om een dynamische pagina te maken, waarbij de objecten ook zelf zorgen dat ze gerenderd worden. Ik heb een bepaalde functie, en ik wil dat in die functieaanroep het event gebruikt wordt. Nu kan ik dus wel bepaalde referenties mee geven, maar ik kan geen referentie meegeven naar iets wat nog niet gebeurd is.
Ik heb de volgende code:
Hoe zorg ik er voor dat die control op dat moment die functie aanroept met het event? Hij geeft nu logischerwijs aan dat hij event niet kent.
Ik heb de volgende code:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| this.getRenderedControl = function() { if (customerControl == null) { // creat the dom node customerControl = document.createElement('DIV'); customerControl.style.width = '150'; customerControl.style.backgroundColor = color; customerControl.innerHTML = customerName + " - " + projectName; handler = doDrag; customerControl.onmousedown = function() { handler.call(customerControl, event); } } return customerControl; } |
Hoe zorg ik er voor dat die control op dat moment die functie aanroept met het event? Hij geeft nu logischerwijs aan dat hij event niet kent.
iOS developer