Ik kreeg de vraag of het mogelijk was in een soort lichtkrant (dus een continu doorspelende presentatie) naast standaard sheets, informatie te tonen van websites, denk hierbij aan bijvoorbeeld de neerslagkaart van buienradar, of actuele wegafsluitingen. Naar mijn weten, en na wat zoekwerk binnen ppt en google/got, is er echter geen mogelijkheid tot het invoegen van een browservenster in ppt (2007).
Is er misschien toch een mogelijkheid om een webpagina te tonen vanuit powerpoint, desnoods een workaround, zodat hij na een gestelde periode overgaat naar de volgende sheet? Het is dus niet de bedoeling dat er een handmatig ingevoerde screenshot getoond wordt, maar dat de daadwerkelijk actuele pagina zichtbaar wordt in een (automatische) presentatie.
Is er misschien toch een mogelijkheid om een webpagina te tonen vanuit powerpoint, desnoods een workaround, zodat hij na een gestelde periode overgaat naar de volgende sheet? Het is dus niet de bedoeling dat er een handmatig ingevoerde screenshot getoond wordt, maar dat de daadwerkelijk actuele pagina zichtbaar wordt in een (automatische) presentatie.
edit:
Het lijkt erop dat ik te vroeg een topic geopent heb, ik kom hier namelijk een site tegen met een plugin die dit mogelijk moet kunnen maken, nu nog testen.
Deze plugin doet exact wat ik verwachtte.
Het lijkt erop dat ik te vroeg een topic geopent heb, ik kom hier namelijk een site tegen met een plugin die dit mogelijk moet kunnen maken, nu nog testen.
Deze plugin doet exact wat ik verwachtte.
[ Voor 14% gewijzigd door SandaX op 14-08-2008 12:27 ]