Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik probeer Itunes 7.4.3.1 te updaten naar 7.7.1 maar krijg van Vista de volgende melding :(

Apple Software Update heeft een ongeldige handtekening en wordt niet geinstalleerd.

Dit is het geval met alle opvolgers van 7.4.3.1. Kan iemand mij aangeven wat hier hand is?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Kan je hem niet gewoon volledig opnieuw installeren of ben je dan veel kwijt (zoals instellingen)?

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
Kixtart,

Dat was de gedeeltelijke oplossing. Ik heb bij internetopties van IE bij het tabblad inhoud/certificaten/niet vertrouwde uitgevers Apple verwijderd en voila!! ik kon Itunes instaleren. Apple wordt klaarblijkelijk door Windows gediscrimineerd..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-06 12:49
Hier even op inhakend: op mijn werk zit ik op een PC met WinXP. Nu wil ik hier iTunes op installeren, maar dat kan alleen met Administrator rechten. En die heb ik dus niet. Heb al op Google gezocht naar een oplossing, maar niets kunnen vinden.
Iemand een oplossing, behalve de beheerder lief aankijken? (Die zit namelijk niet in dit gebouw en ik ga haar hier niet voor bellen.)

Edit: heb net via oldversion.com een aantal oudere versies geprobeerd, maar die geven hetzelfde probleem

[ Voor 12% gewijzigd door TimmieN op 15-08-2008 09:13 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 23:35:
....Apple wordt klaarblijkelijk door Windows gediscrimineerd..........
Zal wel meevallen, want anders had het wel lang en breed overal gestaan. Lijkt me meer een foutje bij jou op jouw bak ;)
Zolang het niet op de normale manier kan dan ga je beveiligingen omzeilen en de discussie hierover is niet gewenst op Tweakers.net. Anders was het wel anders ingedeeld op het werk.

[ Voor 31% gewijzigd door Kixtart op 15-08-2008 10:39 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows Vista in het Apple Talk topic? Volgens mij zitten jullie verkeerd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-06 12:49
iTunes is toch een Apple programma? Vandaar. :*)
Pagina: 1