Ik heb gister een nieuwe pc binnen gekregen. De pc is geassembleerd door Azerty. Ik heb de monitor aangesloten op de pc via een dvi kabel, als ik dan de pc aan doe staat er linksboven op het scherm analog en een seconde later digital en dat gaat eventjes zo door tot dat het beeldscherm op standby gaat. monitor=samsung 2032BW videokaart=hd4870. Ik heb Azerty al gebeld en gemaild maar dat heeft nog niet zo veel opgeleverd. Ben daar nog mee bezig. Alvast bedankt voor mogelijke reacties.
Want wat zeggen ze dan bij Azerty?
Heb je een nadere monitor geprobeerd?
Heb je een nadere monitor geprobeerd?
Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
Heb je zelf verstand van pc's in elkaar zetten? Anders eventjes alles double checken.
Anders vrees ik dat je het systeem zult moeten terugsturen..
@hieronder:
Het kan zijn dat de TS gekozen heeft voor de makkelijke optie en de pc laten samenstellen. Misschien kent de TS ook hier en daar wel wat en kan hij wel eens vlug de kabeltjes nagaan
@hieronder:
Het kan zijn dat de TS gekozen heeft voor de makkelijke optie en de pc laten samenstellen. Misschien kent de TS ook hier en daar wel wat en kan hij wel eens vlug de kabeltjes nagaan
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2008 11:27 ]
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 11:24:
Heb je zelf verstand van pc's in elkaar zetten? Anders eventjes alles double checken.
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 11:19:
Ik heb gister een nieuwe pc binnen gekregen. De pc is geassembleerd door Azerty.
Money for nothin' and your chicks for free
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Hoi, Welkom op GoT.
Aangezien we hier proberen het niveau van het forum een beetje op peil te houden zijn er hier een aantal aandachtspunten voor het openen van een topic. Zo is het de bedoeling dat je voordat je een topic opent eerst zelf de nodige inzet toont. Gebruik de search, Google etc. om te kijken of je zelf een antwoord op je vraag kunt vinden. Laat deze pogingen dan ook blijken in je topicstart.
In dit geval kan de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter uitkomst bieden. Mocht je er daarmee niet uit komen verwijs ik je alsnog door naar Azerty, als je teveel (of de verkeerde dingen) zelf gaat proberen loop je ook kans dat dit gevolgen heeft voor je garantie
Neem Registratievoorwaarden / korte FAQ en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even goed door svp, dan snap je misschien een beetje waarom dit topic gesloten is
Hoi, Welkom op GoT.
Aangezien we hier proberen het niveau van het forum een beetje op peil te houden zijn er hier een aantal aandachtspunten voor het openen van een topic. Zo is het de bedoeling dat je voordat je een topic opent eerst zelf de nodige inzet toont. Gebruik de search, Google etc. om te kijken of je zelf een antwoord op je vraag kunt vinden. Laat deze pogingen dan ook blijken in je topicstart.
In dit geval kan de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter uitkomst bieden. Mocht je er daarmee niet uit komen verwijs ik je alsnog door naar Azerty, als je teveel (of de verkeerde dingen) zelf gaat proberen loop je ook kans dat dit gevolgen heeft voor je garantie
Neem Registratievoorwaarden / korte FAQ en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even goed door svp, dan snap je misschien een beetje waarom dit topic gesloten is
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()