MSI K7T266 pro2 | AMD Athlon XP 1700+ @1,47 GHz | 512 MB DDR | Maxtor 40 GB ATA 100 | Creative PCI 128 | Realtek 8139 10/100
Je geeft wel erg weinig info. Heb je Windows 98/ME/2000? Wat voor CPU/mobo? Welke drivers?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Heb ik ook een keer gehad. gewoon de drivers
verwijderen en opnieuw installeren.
asus drivers zijn al bij 6.31 en Detonator bij 6.50:D
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om correct de detonator driver te installeren op Windows ME?Op woensdag 21 februari 2001 12:33 schreef Monkie het volgende:
Heb ik ook een keer gehad. gewoon de drivers
Zie op de Nvidia site een .exe een .zip en een pdf. file staan. Wat moet ik met de .zip inhoud?
Net de boel geinstalleerd zonder eerst de drivers schijnbaar te uninstallen en had meteen geen beeld meer naar de herstel functie te hebben gebruikt. Kan iemand mij even de juiste instructie geven?
Alvast dank.
K8N Neo2-54G, 2 x CMX512 3200XL, XFX 6800GT, Antec Sonata met 380 True Power Voeding
Eerst de standaard VGA driver installeren, opnieuw opstarten. Dan nVidia drivers de-installeren. Nog een keer opnieuw opstarten en dan de nVidia drivers installeren. Is omslachtig maar is bij mij de enige manier om mijn videokaartje (TNT2) goed te laten werken. Succes ermee
Bij mij werkt het nu, bedankt voor de tips.
Ik heb het .zip bestand op nvidia.com gebruikt en na het installeren toen ik na opnieuw opstarten een zwart beeld kreeg, in veilige modus gestart en de resolutie zo laag mogelijk gezet, daarna opnieuw opgestart en het werkt nu perfect
tnx Sopske
Ik heb het .zip bestand op nvidia.com gebruikt en na het installeren toen ik na opnieuw opstarten een zwart beeld kreeg, in veilige modus gestart en de resolutie zo laag mogelijk gezet, daarna opnieuw opgestart en het werkt nu perfect
tnx Sopske
MSI K7T266 pro2 | AMD Athlon XP 1700+ @1,47 GHz | 512 MB DDR | Maxtor 40 GB ATA 100 | Creative PCI 128 | Realtek 8139 10/100
Pagina: 1