Ik zit met een probleem, althans ik ga straks met een probleem zitten als ik alle publisher bestanden die ik moet omzetten naar PDF handmatig moet converteren. Probleem is dan RSI
Maar goed, ik heb zo'n goed 5000 publisher bestanden (lesmateriaal) wat omgezet moet worden naar PDF. Ik ben de gek dat ik dat allemaal handmatig ga doen dan ben ik over 2 weken nog bezig.
Weet iemand een tooltje waarmee ik alle publisher bestanden automatisch kan laten converteren in de map waarin het brondocument staat.
Dus:
C:\Bestanden\antwoorden formulier.pub -> converteren naar
C:\Bestanden\antwoorden formulier.pdf
En dan mag er ook nog eens geen fout gemaakt worden wat nog al eens gebeurd dat plaatjes in een publisher bestand met zwarte strepen of helemaal zwart in de pdf komen te staan....
Hoop dat iemand me kan helpen!
Ave!
Maar goed, ik heb zo'n goed 5000 publisher bestanden (lesmateriaal) wat omgezet moet worden naar PDF. Ik ben de gek dat ik dat allemaal handmatig ga doen dan ben ik over 2 weken nog bezig.
Weet iemand een tooltje waarmee ik alle publisher bestanden automatisch kan laten converteren in de map waarin het brondocument staat.
Dus:
C:\Bestanden\antwoorden formulier.pub -> converteren naar
C:\Bestanden\antwoorden formulier.pdf
En dan mag er ook nog eens geen fout gemaakt worden wat nog al eens gebeurd dat plaatjes in een publisher bestand met zwarte strepen of helemaal zwart in de pdf komen te staan....
Hoop dat iemand me kan helpen!
Ave!
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]