Toon posts:

Nieuwe pc: goed,stil en snel...

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil een nieuwe computer kopen, omdat ik nu een slechte computer heb die vaak vastloopt. Omdat ik hem zelf moet betalen wil ik niet heel veel geld uitgeven,maar ik wil wel dat hij nu nog alle spellen goed kan hebben en dat hij over bijv. iets van 3 jaar nog normale programma's kan draaien.
Ook wil dat hij snel opstart en vooral niet veel lawaai maakt, voor als ik hem bijvoorbeeld 's nacht aanlaat als ik slaap om te downloaden.
Mijn budget is 600 tot 800 euro. Dit is alleen voor de kast en inhoud. Zelf heb ik ook al wat zitten kijken. Maar ik weet niet heel erg veel af van wat heel goed is enzo...
Dit was ongeveer mijn samenstelling:

Intel Quad-core Q9550 (2833 MHz) 269
Sapphire HD3870 (Light-Retail, TV-Out, 2x DVI, Crossfire) 99
Antec Nine Hundred 89
OCZ 4 GB DDR2-800 Quad Kit (OCZ2G8004GQ, XTC Gold) 69
Samsung SpinPoint F1, 750 GB 75
Ik weet alleen niet wat voor moederbord en voeding ik hier voor nodig heb.

Mvg

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:40

Onbekend

...

Je moet zelf eigenlijk de onderdelen bij elkaar zoeken. Dat moet je zelf doen.

Als je geen vastlopers wilt hebben, kan je het beste bij een computerwinkel een computer kopen.
Als je computer (in het garantietermijn) vast loopt door hardwareproblemen, kan je bij de winkel terecht.

[ Voor 4% gewijzigd door Onbekend op 13-08-2008 23:19 ]

Speel ook Balls Connect en Repeat

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:09
Beste jjdwqh,

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.