Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[V&A] Default profile bij invullen gegevens.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het ook mogelijk om in V&A een default profile aan te maken zodat in het vervolg de volgende gegevens automatisch worden ingevuld?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/n1IiHH8AMDFJfUUodROSVPSc/full.jpg

:)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Volgens mij is dat alleen maar handig als je heel veel verkoopt, en wil men grootverkopers (commerciële figuren dus) juist weren?

@onder: betaalmethode, verzendkosten, verzendmethode zijn anders niet echt universeel per persoon maar meer per advertentie lijkt me? Anyway, als dit al op het lijstje van de devvers komt denk ik niet dat het een enorm hoge prioriteit krijgt...

[ Voor 49% gewijzigd door TheZeroorez op 13-08-2008 22:52 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mjah, de gegevens die je daar invoert zijn nu niet echt grote veranderdingen, zelfs als je slechts één keer per halfjaar wat verkoopt. De meesten verhuizen tenslotte geen twee keer per jaar.

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren had ik toevallig een run om mijn PC in onderdelen te verkopen. Het is een beetje knullig om voor elke advertentie opnieuw je gegevens in te voeren als je het mij vraagt. Bedrijven die onder V&A verkopen kan je er immers makkelijk uitvissen.

Verwijderd

Je kan ook roboform of andere plug-in gebruiken die het formpje automagisch voor je invuld.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

.. of je kan gewoon de gegevens van de vorige keer laten staan, met een clear knopje erbij :) .

DM!

Pagina: 1