Irritant Adium probleempje

Pagina: 1
Acties:

• CoolJuul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-01 10:24
Een klein, maar toch irritant probleempje met Adium. Wanneer ik Adium opstart en ik hover met de muis boven een van mijn contacts (MSN), zodra dan dat pop-up venstertje komt verdwijnt mijn hele lijst met contacts. Ik kan deze alleen weer terug krijgen door opnieuw af en aan te melden. Ik kan hier nergens wat over vinden op Internet.

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Adium verwijderen en opnieuw installeren?

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Kan ook liggen aan de contactlijst-stijl die je gebruikt, die bijvoorbeeld niet is geupdate naar de nieuwere Adium-versies. Dan kun je dit soort vreemde problemen krijgen.

Daarnaast: ik verwacht binnen nu en een paar dagen de nieuwe versie van Adium, 1.3, waarin heel veel kleine foutjes zijn gefixed en ook de contactpersonen-lijst onder handen is genomen. Als het dus een bug in Adium is, zal het daarin wel opgelost zijn.

• CoolJuul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-01 10:24
FerdiV schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 23:11:
Adium verwijderen en opnieuw installeren?
Dat heb ik al eens geprobeerd.

Dan maar even updates afwachten. Het probleem treedt overigens alleen direct na het opstarten van Adium op, is 'ie eenmaal een tijdje actief dan gaat het allemaal goed.

Verwijderd

Wanneer zou die nieuwe adium 1.3 dan ongeveer komen ? want ik heb een probleem dat hij mijn msn naam niet laat zien :S er staat nu doodleuk "email*@hotmail.com" bij de gene waar ik mee aan het praten ben, en het heeft wel altijd goed gewerkt !

*mijn mailadress

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-02 14:18

Digistorm

ex-demo scener

Er is al een paar keer een releasedatum gesteld, maar die is niet gehaald. Ze verwachten nu (opnieuw) dat 1.3 bijna klaar is voor release. Ze hebben een andere, nieuwe MSN library gebruikt die meer MSN functies mogelijk maakt, maar er zitten nog steeds bugs in de huidige versie. de 12e beta wordt bijna vrijgegeven, als er dan niet al te veel problemen meer zijn zal de final een week later komen denk ik.

Hier stond achterhaalde informatie…

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11-2025

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

CoolJuul schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 10:11:
[...]

Dat heb ik al eens geprobeerd.

Dan maar even updates afwachten. Het probleem treedt overigens alleen direct na het opstarten van Adium op, is 'ie eenmaal een tijdje actief dan gaat het allemaal goed.
Toen wel je prefs etc weggegooid ook?
Pagina: 1