Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem met guitar hero

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik hoorde dat de xbox 360 guitar voor guitar hero ook op de pc (windows xp in mijn geval) zou werken...
Als ik hem inplug, herkent hij de guitar hero controller, maar guitar hero zelf herkent hem niet.
In configuratiescherm doet de controller het ook.

Weet iemand of ik nog iets speciaals moet doen om dit aan het werken te krijgen?

Ik heb gegoogled, maar ik kwam er niet echt uit.

Ik heb gegoogled op mijn probleem maar wat ik vind, helpt niet.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Maar je moet laten zien wat je geprobeerd hebt.

Je kunt nu wel aangeven dat je gegoogled hebt en alles wat jij vond niet werkte, maar hoe weten wij wat jij vond? Zijn er instellingen in GH, en zo ja, hoe staan die?

Als je de handleidingen uit het boekje volgt zou het moeten werken, doet het dat niet én is er niets op Google te vinden, kun je er bijna vanuit gaan dat hij stuk is, gezien de hoeveelheid mensen die dit spel spelen.

Geef nu eens aan wat je dan precies gedaan hebt behalve 'googelen wat niet hielp', misschien kunnen andere tweakers dan iets meer dan gokken.

Verwijderd

Topicstarter
:')
Ben je altijd zo bijdehand of alleen als je een admin achter je toetsenbord bent -.-'

Wat bleek was dat ik hem moest unmounten op daemon tools en vervolgens moet no-cd patchen.
Dan werkt het gewoon.

Op google stond overal hetzelfde.
Werkt het niet? download dan de microsoft generic game controller drivers.

zo goed? :>

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik ben altijd bijdehand ja.

Dit topic is gesloten.