Ik probeer mijn N73 te updaten. Maar zodra hij gaat beginnen, valt het toestel uit.
Wie herkent dit probleem en weet hoe ik het moet oplossen?
Verwijderd
☻/
/▌
/ \
[ Voor 30% gewijzigd door Kixtart op 13-08-2008 20:35 ]
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Dus je bedoelt dat de update niet is gelukt? Naar aanleiding van je titel en openingspost ging ik er van uit dat het wel gelukt was, maar dat de telefoon uitvalt zodra er geupdate is. Wellicht even een titelfix en je startpost wat duidelijker maken.Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 19:38:
Op het moment dat de updat gaat starten valt het toestel uit. Daardoor kan de update niet plaatsvinden. Gebeurd iedere keer weer opnieuw.
Met zo'n starttopic kunnen we natuurlijk niet veel. Op dit forum is het gebruikelijk om aan te geven wat je zelf reeds hebt onderzocht en met welk resultaat. Daarnaast is het ook gebruikelijk om vooraf even de handleiding, de search van dit forum of Google te raadplegen. Uit niets blijkt dat je zelf enige moeite hebt gedaan voordat je je vraag hier neer plempte.Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 19:33:
Ik probeer mijn N73 te updaten. Maar zodra hij gaat beginnen, valt het toestel uit.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq