Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer mijn N73 te updaten. Maar zodra hij gaat beginnen, valt het toestel uit.
Wie herkent dit probleem en weet hoe ik het moet oplossen?

Verwijderd

Zo vaak update je niet denk ik. Het is toch niet zo erg dat je het toestel opnieuw moet starten na een update?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Bij SE telefoons moet je altijd even de batterij eruit halen na een update. Grote kans dat dat bij Nokia's ook zo is.

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
Op het moment dat de updat gaat starten valt het toestel uit. Daardoor kan de update niet plaatsvinden. Gebeurd iedere keer weer opnieuw.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:04

-ET-

Phone Home

Wel aan de lader liggen? Kabel goed verbonden?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Tsja, is er een handleiding hoe te updaten beschikbaar bij Nokia en heb je die al gelezen? Is de batterij 100%? Moet je wel of niet de adapter eraan hebben hangen?

Ik denk dat je beter even kunt nazoeken op internet/google/GoT of er een tutorial is hoe te updaten.

edit:
De update zal wel via zo'n programma gaan waar je niet veel fout kunt doen. Je kunt eens proberen om het na te vragen of laten updaten bij een nokia servicepunt in nederland.

offtopic:
@hieronder:
Dat dacht ik dus ook :)

[ Voor 30% gewijzigd door Kixtart op 13-08-2008 20:35 ]

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 19:38:
Op het moment dat de updat gaat starten valt het toestel uit. Daardoor kan de update niet plaatsvinden. Gebeurd iedere keer weer opnieuw.
Dus je bedoelt dat de update niet is gelukt? Naar aanleiding van je titel en openingspost ging ik er van uit dat het wel gelukt was, maar dat de telefoon uitvalt zodra er geupdate is. Wellicht even een titelfix en je startpost wat duidelijker maken.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 19:33:
Ik probeer mijn N73 te updaten. Maar zodra hij gaat beginnen, valt het toestel uit.
Wie herkent dit probleem en weet hoe ik het moet oplossen?
Met zo'n starttopic kunnen we natuurlijk niet veel. Op dit forum is het gebruikelijk om aan te geven wat je zelf reeds hebt onderzocht en met welk resultaat. Daarnaast is het ook gebruikelijk om vooraf even de handleiding, de search van dit forum of Google te raadplegen. Uit niets blijkt dat je zelf enige moeite hebt gedaan voordat je je vraag hier neer plempte.

Omdat dit topic niet voldoet aan datgene wat we verwachten en omdat er geen discussiewaarde in zit, gaat het op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.