The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Move PMG -> TCA
Oslik blyat! Oslik!
Ik heb verder geen ervaring met je moederbord maar ik weet dat sommige borden de PCI-E interface (1 tot 16X) bij bepaalde overclocks op 1x zet.
Je heb nu de PCI-E clock op 102MHz staan, probeer eens op 100MHz (Default).
Succes
Sapphire B850M | 9800X3D | Corsair 2x32GB | Sapphire RX9070XT | Lian-Li A3
Ik heb het even bekeken, en idd staat hij op 1x.WoutZoR schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 19:04:
Ik heb verder geen ervaring met je moederbord maar ik weet dat sommige borden de PCI-E interface (1 tot 16X) bij bepaalde overclocks op 1x zet.
Je heb nu de PCI-E clock op 102MHz staan, probeer eens op 100MHz (Default).
Ik zal daar is wat onderzoek naar doen, bedankt voor de trap in de goede richting.
Zal is kijken wat ik daar mee kan.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Northbridge voltage verhogen of PCI-e frequentie nog wat verhogen helpt meestal wel.Bad Brains schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 19:33:
[...]
Ik heb het even bekeken, en idd staat hij op 1x.
Ik zal daar is wat onderzoek naar doen, bedankt voor de trap in de goede richting.
Zal is kijken wat ik daar mee kan.
[afbeelding]
Northbridge voltage is volgens mij bij jouw mobo MCH voltage.
[ Voor 6% gewijzigd door -The_Mask- op 14-08-2008 23:42 ]
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Heb net de CMH 1 nokje omhoog gedaan, en loopt als een zonnetje.-The_Mask- schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 23:41:
[...]
Northbridge voltage verhogen of PCI-e frequentie nog wat verhogen helpt meestal wel.
Northbridge voltage is volgens mij bij jouw mobo MCH voltage.
Thanks