Asus EEE 1000 Touchpad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271057

Topicstarter
Gisteren mijn Asus EEE 1000 binnengekregen en ben er erg enthousiast over. Ik heb wel een probleem: het touchpad stopt er een paar minuten na de boot van XP mee.

Gezocht naar een recentere driver, dan die er nu op staat (7.0.3.6) maar die is er niet. Vond wel een oudere driver bij Asus, maar ook met die hetzelfde probleem. Geen beweging in de cursor meer te krijgen.

Als ik opnieuw start (zonder de laptop uit te schakelen) blijft het probleem bestaan. Pas nadat ik hem uit heb gehad en weer opnieuw start, is er leven in de cursor, tenminste, heel even dan.

Een externe muis doet het prima, trouwens.
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kijk eens in dit topic: [Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 7

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sorry, daar hoort deze vraag ook thuis denk ik.
Hoe sluit ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Niet, dat is aan de crew. Je kunt ze inlichten door via het Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif symbool linksboven een topicreport te maken :) .

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 13-08-2008 18:13 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Dit past daar juist niet, dat is een "ervaringen' topic, geen vragen topic. Eventueel kan je daar kijken of het een bekend probleem is.

Wat je kan proberen: je os herinstalleren.

Lijkt mij het gemakkelijkst en snelst gedaan, als het probleem er dan nog is: ergens idd een driver conflict, of een programma die roet in het eten gooit.

Wordt de laptop trouwens heel warm? Werkt een aangesloten muis wel?

Topicstarter
XP heb ik nog niet herinstalleert. Dat wilde ik eigenlijk zo lang mogelijk uitstellen, want ik had de EE net voorzien van al mn favoriete progs etc. Met externe muis, want die werkt prima trouwens. Hij wordt ook niet heel warm.

Ik heb ergens gelezen dat je in plaats van de Elantech driver ook een XP driver kunt gebruiken, dat wilde ik eigenlijk ook nog even proberen. Maar iedere keer als ik de bestaande driver en het touchpad verwijder uit mijn apparaatbeheer, installeert hij die vanzelf na het opnieuw starten.

Is dit uberhaupt een optie?
Pagina: 1