Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[CSS] Div onder de ander Div krijgen

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views

• BlueCola
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 02:11
Hallo allemaal,

Ik heb nu een volgende probleem, zie website.

Mijn divjes ( 2 ) zijn nu prima gecentreerd. Alleen is er nog een probleem. Eerst had ik de 2 divjes onder elkaar, in de een zou een afbeelding komen, in de andere text. Alleen nu ik ze allebij gecentreerd heb staan staat de ene div achter de andere en zie je niet meer. Ik wil de bovenste div ( de hoi hoi hoi div ) onder de andere div krijgen ( niet zichtbaar, text = hickfotografie ).
Is het het beste om alle content in slechts één div te plaatsen?
Of is er een mogelijkheid om de ene onder de andere te zetten?

Alvast bedankt,

Marijn

And that's how one and one makes three.

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-11 21:54

TeeDee

CQB 241

Probeer eens logisch na te denken, niet alles klakkeloos over te nemen en tot de conclusie te komen dat je (als je inderdaad met container en container2 aan de slag wil blijven gaan) even moet rommelen met je negative margins. Om mee te beginnen.

Verder zou ik zeggen: probeer eens een aantal zaken. Pak 1 container div (hence the name: container).

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En probeer ook wat meer uit te zoeken voordat je een topic opent. Ik mis een hele hoop (met name wat je zelf hebt uitgezocht, geprobeerd en waarom bepaalde zaken niet werken).

Daarnaast wellicht ook handig om eens anderen te helpen ipv alleen maar aan je eigen problemen te denken ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.