Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Programma om bijlage van mail op te slaan

Pagina: 1
Acties:

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Ik ben opzoek naar een programma die om een bepaalde tijd connectie maakt met een mail adres(bijv gmail of hotmail) en kijkt of er iets is binnen gekomen. Als er mail is binnengekomen dan moet hij gaan kijken of er een bijlage bij zit, zoja dan moet hij deze bijlage in een bepaalde map neerzetten op de lokale pc.

Bestaat er zoiets?

Ik zat als te denken aan gewoon outlook en dan een regel toe te voegen om bijlage's ergens neer te gooien , maar daar kom ik niet verder mee.

Via google en de search kwam ik er niet uit.

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
[Wild guess mode]
Wil jij soms torrents en/of nzb's naar jezelf mailen? je zou dan ook eens kunnen kijken naar RSS-feeds ondersteunende clients, die op basis van een RSS-feed van een zoekopdracht aan de slag gaan.[/Wild guess mode]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Er bestaand add-ins of losse tools die attachments uit een email kunnen vissen en lokaal kunnen opslaan :) Met een outlook rule of windows task is er eea in elkaar te flansen.

Neem aan dat je zo op weg bent geholpen? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Twinlife
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11-2021
Misschien is de Gmail Drive iets voor je?

Fotosite

• andreict
Ik heb er naar gekeken maar ik moet zeggen dat ik er nog niet helemaal ben.

Ik weet namelijk niet welke subject ik moet meegeven zodat de bijlage opgeslagen wordt.

• Twinlife
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11-2021
Gmail Drive werkt denk ik andersom dan dat je aangaf in je TS. Je kopieert bestanden naar de Gmail Drive, deze kun je in je GMail bekijken of op een andere Gmail Drive waarop je inlogt.

Fotosite

• andreict
Twinlife schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:46:
Gmail Drive werkt denk ik andersom dan dat je aangaf in je TS. Je kopieert bestanden naar de Gmail Drive, deze kun je in je GMail bekijken of op een andere Gmail Drive waarop je inlogt.
aha dat dacht ik al. Ik kon er namelijk niet uitkomen hoe het nu werkte. Dan moet ik opzoek naar een andere programma.

Tips altijd welkom!
Pagina: 1