Toon posts:

In welke case past de EVGA e-GeForce 9800 GX2?

Pagina: 1
Acties:
  • 302 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers,

Ik heb net een nieuw systeem samengesteld, en buiten de case staat het op punt. Mijn vraag is nu: welke case is groot genoeg om de 9800 GX2 in te krijgen? Ik heb heel het internet afgezocht maar vind er niks over. Past ze in een Antec 900 (deze case)? Zo ja neem ik deze (ziet er vet uit met al die fans), zo nee, in welke case past ze dan wel?

En zijn er nog Tweakers die deze kaart hebben en zoja, in welke case hebben jullie ze steken?

Alvast bedankt ;)

Tim

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 12:23

KatirZan

Wandelende orgaanzak

ik ben hier pas terug ook mee bezig geweest, die NineHundred is idd een goede oplossing. Deze kast heeft voldoende ruimte om de GX2 kwijt te kunnen!

Wabbawabbawabbawabba

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor deze bliksemsnelle reply, dit is exact wat ik wilde weten. Bedankt! d:)b

Verwijderd

Hi,

Ik heb een 9800gtx in die "nine hundred" zitten... past perfect ... die gx2 van jou is even groot geloof ik...

suc6 met je nieuwe setup

cheers

Eric

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:44
Als ik jou was zou ik dan ook even de Antec Twelve Hundred bekijken, ziet er nog vetter uit en heeft enkele verbeteringen ten opzichte van de Nine Hundred! Enige nadeel is dat hij zo'n 40 euro extra kost.

Edit @ Hieronder:
Stoffilters bij de fans, ingebouwde fancontrollers, cable management en uiteraard de extra fans

Dat zijn de dingen waar ik zo snel even op kom, misschien vergeet ik nog dingen.

[ Voor 21% gewijzigd door Snorro op 13-08-2008 17:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Snorro schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:41:
[...]

Als ik jou was zou ik dan ook even de Antec Twelve Hundred bekijken, ziet er nog vetter uit en heeft enkele verbeteringen ten opzichte van de Nine Hundred! Enige nadeel is dat hij zo'n 40 euro extra kost.
Hmm... Wat zijn zoal de verschillen? Ik heb 2 reviews gelezen, maar ik kan geen echte verschillen vinden of vergeet ik iets?

EDIT: hah, heb een paar vergelijkingstests gevonden, en je lijkt gelijk te hebben. Ik zal er eens over denken. Alvast bedankt voor de tip d:)b

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 15:58 ]

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-05 14:49
Die Nine Hundred is ongelooflijk groot, daar past zelfs 2x 8800 GTX in met custom fans, dus jouw GX2 past ook makkelijk!

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-05 13:40
Ik heb de Antec P182 en ik moest de bovenste HD tray weghalen.

Wat niet zon ramp is want onderin zit er nog 1 die prima voldoet...

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:44
JohnStaakke schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:01:
Die Nine Hundred is ongelooflijk groot, daar past zelfs 2x 8800 GTX in met custom fans, dus jouw GX2 past ook makkelijk!
Ik heb er 1 gehad, en zo groot is t nou ook weer niet. Tis ruim, maar groot valt ook wel weer mee

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Probeer toch aan de hand van reviews of plaatjes of informeren erachter te komen. Dit soort 'welke moet ik kopen'- vragen zijn niet gewenst :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.