Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Sony Ericsson W810i. Gisteren moest ik even de batterij eruit halen. toen ik hem er weer in deed ging hij niet meer aan. Ik dacht eerst aan een lege batterij, maar wanneer ik de oplader erin doe krijg ik heel even een wit scherm en daarna doet hij niets meer.

Ik heb al bij de site van SE de updateservice gedownload, als ik de telefoon aansluit ziet hij hem wel en controleert hij op nieuwe software. Maar die is er dus niet, omdat ik de laatste software al heb.

Mijn vraag, zijn er nog andere manieren om de telefoon nieuwe software te laten laden, Of zijn er nog andere programma's die ervoor kunnen zorgen dat mijn telefoon weer gewoon aangaat?

ik heb al gezocht op Tweakers en op diverse andere sites via google, maar ik kom er niet echt wijs uit.

Hoop dat iemand handige tips heeft..

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-10 19:08
Heb zoiets ook wel is mee gemaakt, heb toen de SIM kaart eruit gehaald... en er opnieuw in gedaan.
Toen deed hij het opeens wel weer... sinds dien niet meer mee gemaakt, en heb de telefoon nu al 2 jaar in gebruik... :P

Hoop dat dit bij jou het geval ook is... :)

Groet,

b00ster

Verwijderd

Topicstarter
hey dat ik heb ik ook al geprobeerd, ook het mem. kaartje heb ik eruit gehaald maar helaas.

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:50

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Typisch SE....werken lang zonder problemen en opeens: dood... :(
Witscherm, knipperend beeld of totaal black-out

Voordeel is wel dat je 'm bij elk SE servicepoint kunt laten flashen en dat ie daarna meestal weer prima werkt.

An Explanation of l33t Speak

Verwijderd

Topicstarter
en dat flashen, kan ik dat niet zelf..er zit niet echt een service punt bij mij in de buurt..