Gamers Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-01 18:05
Hey mensen

Ben al een tijdje uit de scene wat betreft de beste pc's/laptops enz, en daarom zou ik het fijn vinden als ik wat advies zou kunnen krijgen.

Ben namelijk op zoek naar een gamers-laptop, jep en gamers laptop..

Als je wil gamen waarom koop je dan geen pc hoor ik je denken, nou omdat ik vaak niet thuis ben vind ik het fijn om ff na het werk mn lappie uit te klappen en lekker ontspanned te gaan gamen. Elke dag mn pc meeslepen is ook zo overdreven XD

mn budget ligt rond de €1500,-

Alvast bedankt!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-01 22:32
Kijk even in de Best Buy Guide van Juli voor notebooks. Daar staat voldoende informatie in.

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-01 20:33
RoeKoe schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:53:
Hey mensen

Ben al een tijdje uit de scene wat betreft de beste pc's/laptops enz, en daarom zou ik het fijn vinden als ik wat advies zou kunnen krijgen.

Ben namelijk op zoek naar een gamers-laptop, jep en gamers laptop..

Als je wil gamen waarom koop je dan geen pc hoor ik je denken, nou omdat ik vaak niet thuis ben vind ik het fijn om ff na het werk mn lappie uit te klappen en lekker ontspanned te gaan gamen. Elke dag mn pc meeslepen is ook zo overdreven XD

mn budget ligt rond de €1500,-

Alvast bedankt!
google misschien?

Kijk eens naar Dell, XXODD, ASUS, enz.

Kijk ook maar eens naar de BBG van juli :)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:09
Beste RoeKoe,

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.