Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Eigen Usericon onzichtbaar voor de rest?

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Ik heb een usericon met twee bezopen smileys die elkaar moed in laten drinken (oid). Deze staat geselecteerd in mijn Profiel met: Gebruik geselecteerd icon. Nu krijg ik een DM van een medetweaker waarin hij meldt dat al maanden nog steeds mijn Crew-icon in gebruik is (ik deed mee aan de Stampède).

Mijn vragen:
- wat zien jullie naast mijn reacties voor icon staan ?
- wat wordt er nu eigenlijk geselecteerd als je op Gebruik geselecteerd icon drukt en toch een webiconlocatie hebt ingevuld? Dit lijkt me een bug.
- waarom is mijn eigen icon zichtbaar voor mij maar niet voor anderen (if any)?

Verwijderd

Ik zie ook je Crew jejking icoon :P
Welk icoon staat er bij je voorkeuren? Staat daar alleen die van de bezopen smileys? En heb je ook iets bij 'Webiconlocatie' staan?

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 12:25 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De voorkeur voor web- of uploadicon is bij de gebruiker, niet bij jezelf. Als je niet wilt dat men je webicon ziet, moet je dat veld gewoon leeghalen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:34

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Jejking schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 12:23:
Ik heb een usericon met twee bezopen smileys die elkaar moed in laten drinken (oid).
Oid inderdaad. Volgens mij zie ik dat icoon.

Signatures zijn voor boomers.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Mensen die webicons aan hebben staan zien jouw jejking icon, omdat je deze nog als webicon hebt staan. Mensen die webicons uit hebben staan zien die smileyicon. Als je wilt dat iedereen de smileyicon ziet dan moet je de webicon-locatie even verwijderen.

☻/
/▌
/ \

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.