[HDD] Maxtor one Touch 4Plus

Pagina: 1
Acties:

• sony
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 22:24
Weet toevallig iemand van jullie of de 1TB uitvoering van de Maxtor One Touch 4 (zowel de standaard als de plus) bestaat uit 1 harde schijf of dat Maxtor dit heeft verdeeld over 2 schijven?

Ik moet namelijk een aantal externe harde schijven hebben, doch deze mogen alleen uit 1 schijf bestaan en geen RAID oid. Eventuele alternatieve suggesties zijn ook welkom aangezien ik bij geen enkele fabrikant deze informatie tegenkom; belangrijk is wel dat de garantie meer dan 1 jaar is.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
http://www.maxtor.com/en/...es/maxtor-onetouch-4.html

Hier bij specification staat slechts STM310004OTB3E1-RK als type aanduiding van de schijf. Dit is volgens mij gewoon een 1 TB Seagate exemplaar.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• sony
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 22:24
Klopt! Had ik ook reeds gezien, maar geen van de leveranciers kon me dit ook als zodanig bevestigen en aangezien retourneren altijd zo'n gedoe is...

Misschien toch maar even gaan kijken bij de Mediamarkt of zo, die zullen hem ook vast wel hebben liggen, althans de standaard dan.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Daarnaast... het ding weegt een kilo, terwijl een schijf toch minstens 500 gram weegt. 2 schijven en een behuizing zouden dus denk ik beduidend zwaarder zijn.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!