NBA 2001

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb gister NBA 2001 van EAsports geinstalleerd (op Windows 2000, loopt als een zonnetje hoewel het niet ondersteund wordt volgens hun). Valt als spel alleen een beetje tegen. Vindt in vergelijking met NHL 2001 de veranderingen een beetje magertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik vind hem een stuk beter, speelt lekkerder, en is ook weer iets mooier geworden.

Alleen een paar kleine irritaties....(sorry ken de termen niet) dicht bij de ring, kan je niet iemand wegduwen door met je rug naar hem toe weg te draaien, je loopt dan meteen out of bounds)
rebounden blijft nog steeds erg lastig (kan ook aan mij liggen)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 21 februari 2001 10:56 schreef PWM het volgende:
Vindt in vergelijking met NHL 2001 de veranderingen een beetje magertjes
In vergelijking met NHL 2001 zijn de veranderingen anders gigantisch hoor (geen ijs, puck, doeltjes etc.) :9

Maar in vergelijking met 2000 vind ik hem toch wel wat verbeterd hoor. Hij speelt net iets lekkerder, en lijkt iets realistischer geworden. Daarnaast vind ik de AI ook beter geworden, tegenstanders verdedigen wat beter.
En het commentaar is ook wat verbeterd.

Verder heb ik het gevoel dat 'ie ook soepeler draait op mijn systeempje (zie sig.) dan 2000.