Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Ervaring met www.html-slicing.nl?

Pagina: 1
Acties:
  • 494 views

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand al html-slicing.nl gebruikt?
Zij verzorgen de slicing voor jouw vanaf een psd of indd bestand tot en met de css/(x)html.
Lijkt me handig, maar ik weet niet wat de kwaliteit gaat zijn.
Heeft iemand ervaring met deze club? Laat me even weten aub.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:35
Ik kijk even in de source van hun eigen website:

HTML:
1
<li><font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif" size="2">slicing volgens W3c standaarden</font></li>

En
HTML:
1
<div class="title">Gebruik onze service:</div>

Zegt genoeg lijkt me.

omniscale.nl

Verwijderd

jij maakt dus een complete webiste in photoshop en zij gaan dus het plaatje uitknippen en er een website van maken? a 22,50 per uur?

schat zo'n 16 uur werk, ik neem aan dat die nepalezen wel ff bezig zijn.

heb je voor zo,n 400 euro en mooi uitgeknipte plaatje....

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:00

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:50:
jij maakt dus een complete webiste in photoshop en zij gaan dus het plaatje uitknippen en er een website van maken? a 22,50 per uur?
detail, Wij werken voor 22,50 euro per uur excl BTW.

Dus nog 19% erbij voor de particulieren onder ons ;)

Of je gaat zelf even flink wat uurtjes aan de slag en doe het zelf.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:35
Je hebt meer van dit soort clubs trouwens, misschien moet je even verder kijken. Dit lijken me prutsers (beetje schermen met W3C certificering maar ondertussen niet eens strict code en semantiek van lik m'n vestje).

omniscale.nl

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Eijkb

Zo.

Tja, je hebt PSD -> Website als in "slicen, save as...". Je hebt ook slicen en vanuit scratch opbouwen in nette html. Heb toevallig voor een klant afgelopen dagen het laatste gedaan. Nu kan ik niet overweg met PS e.d., dus aan de ontwerper gevraagd alles gesliced aan te leveren. Je krijgt dan een grote puzzel aan plaatjes. Hem duidelijk gemaakt dat hij moet denken in layers i.p.v. puzzelstukjes. De achtergrond was in dit geval bijvoorbeeld opgeknipt in een bovenstuk en een onderstuk terwijl je dat als HTML-er graag in één stuk hebt.

Maar goed, na 10 keer over en weer gemaild te hebben met de ontwerper had ik uiteindelijk alles zoals ik dat wenste (afzonderlijke componenten, gesliced in lagen).

Dan moet je dus HTML / CSS gaan schrijven. Deze website bestaat uit drie pagina's waarvan de laatste pagina nog allerhande subdelen heeft welke toonbaar gemaakt worden door javascript.

Het duurt dus best even als je echt nette HTML wilt schrijven, afhankelijk van het ontwerp wat aangeleverd wordt. Voor drie pagina's incl. de laatste pagina met javascript ben ik ongeveer 6 uur bezig geweest. Tel daar -tig keer mailen met designer en de tijd die daar in gaat zitten zou je wellicht 10 uur kunnen rekenen.

.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 10:24

Bosmonster

*zucht*

Uberhaupt de term 'slicing' is niet echt meer van deze tijd natuurlijk.

Er zijn best fatsoenlijke partijen die de html kunnen verzorgen, dit is er absoluut niet een van.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 13-08-2008 11:06 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je niet weet wat de kwaliteit is dan vraag je naar hun portfolio. Het is gewoon heel lastig om je te adviseren om er wel of niet mee in zee te gaan, omdat we een hele hoop niet weten (budget, beoogde kwaliteit, etc.)

Iets meer zelfinzet had je ook doen vinden dat er allerlei offshore bedrijven achter zitten; oftewel: jij betaalt en zij betalen op hun beurt weer lage loners in India of verder ;)

Tot slot, op internet geldt: je bent wat je etaleert en als ze css / (x)html bieden, wat let je op te kijken naar hun source code ;)

Dit topic gaat dicht, want leveranciersselectie moet je eigenlijk zelf doen en helaas ontstaat er geen discussie in dit topic.

Succes verder :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.