Ga naar je computersjop en haal een croslink kabel, die moet er tussen.
De rest heb je zo gevonden
pffff waarom vraagt hij het hier?
hij weet niet goed hoe hij der overweg me moet en vraagt hij het hier en dan kun je ook wel zeggen gebruik de search functie maar waarschijnlijk zal hij dat wel gedaan hebben en der niet goed uitgekomen zijn.
Je kan dat dus doen met een crosskabel
maar installeer je netwerkkaarten en ga dan naar
configuratiescherm -> Netwerk.
en kijk of je tcp/ip protocol geinstalleerd hebt. Zoniet klik dan op
toevoegen -> protocol en selecteer dan [b]tcp/ip[/b. In feite heb je nu al een netwerkverbinding maar je moet nog even aangeven dat je je schijven ook wil delen.
Klik dus ook even op
bestanden en printers delen. Doe dit dus dan op beide systmen en herstart ze dan.
Als de Pc weer opgestart is gan dan naar
deze computer en selecteer dan de schijf die je wilt delen en klik dan op de rechter knop en kies dan delen geef een share naam op enzo dus even kompleet invullen(klint denk ik wel logisch ik zou nu even geen passwoord nemen omdat je toch even aan het testen bent er dan beter niet teveel in 1 keer moet doen(niet dat een paswoord nu meteen o moeilijk is maar het wil af en toe nog weleens problemen geven).
Als je nu al je schijven gedeeld hebt die je wilt delen ben je in feite klaar.
Maar ga nu naar je
netwerkomgeving of netwerklocaties of hoe ze het ook noemen het staat in ieder geval op het bureaublad als je het niet verwijderd hebt en klik dan op volledig netwerk en ga dan naar je werkgroep en als het goed is zie je dan 2 PCs en ik denk dat je er dan wel uitkomt(gebruik het net als een normale verkenner)
Het is een beetje beknopt uitgelegt(en ben misschien wel een paar dingen vergeten) maar ik denk dat je der wel uitkomt