• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-03 13:20
Kan iemand me precies het verschil tussen deze kasten uitleggen
Ik kijk op de website van de lc16

Ik begrijp deze regel niet helemaal:
"Multimedia software, remote with on/off function VFD/IR (LC16M only)"

De "M" heeft dus een afstandsbediening met een knopje om het display en IR uit te zetten? Lijkt me niet erg handig. De "MR" heeft wel een afstansbediening bijgeleverd maar mist dat knopje?

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-03 00:20
ik vermoed dat de MR de hele Remote mist. vreemd gezien de naamgeving maar het enig logische hier.

ik zou je aanraden silverstone even te mailen, want dit is en blijft natuurlijk kneiterambigu...

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
MisterE schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:06:
Kan iemand me precies het verschil tussen deze kasten uitleggen
Ik kijk op de website van de lc16

Ik begrijp deze regel niet helemaal:
"Multimedia software, remote with on/off function VFD/IR (LC16M only)"

De "M" heeft dus een afstandsbediening met een knopje om het display en IR uit te zetten? Lijkt me niet erg handig. De "MR" heeft wel een afstansbediening bijgeleverd maar mist dat knopje?
Niet enkel om display uit te zetten, maar om de hele pc uit te zetten.
En weer aan ook (iets wat met de meeste remotes niet kan).
Verder zou ik je aanraden om wat verder te zoeken. Ik heb zelf een LC16M en heb best wel spijt van de aankoop. Hij is echt zijn geld niet waard. Totaal geen voorzieningen om geluid te dempen, iets wat voor mij gewoon niet kan in een HTPC-kast van die prijsklasse (ook geen enkele review die er over klaagt...). De goedkoopste Antec doet tegenwoordig beter.
Het verschil tussen de M en MR is volgens mij enkel de card-reader bij de MR.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Heeft niets met casemodding van doen, wel met hardware: Move naar OH :)

• MisterE
mjaw, ik vind de kast wel iets hebben. Zit nog te twijfelen tussen deze en de antec fusion.
Mijn primaire doel is stil en energy zuinig. Het liefst wil ik alleen de fan van de voeding gebruiken, de rest passief. WD green power harde schijf, seasonic 380watt voeding. Denk dat het dan stil genoeg moet zijn.
afstandsbediening is niet perse nodig aangezien ik een logitech universal heb. De antec zou in dat geval de geschiktere keus. Maar ik vind die silverstone wel een stukje mooier ogen.

Ik zag in je review dat je een grijze hebt. Was eingelijk op zoek naar de zwarte. Als je hem kwijtwilt wat vraag je er dan voor?

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
MisterE schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:13:
afstandsbediening is niet perse nodig aangezien ik een logitech universal heb. De antec zou in dat geval de geschiktere keus. Maar ik vind die silverstone wel een stukje mooier ogen.
De kast moet wel nog steeds een ontvanger hebben, en die heeft de antec fusion niet denk ik.
MisterE schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:13:
Ik zag in je review dat je een grijze hebt. Was eingelijk op zoek naar de zwarte. Als je hem kwijtwilt wat vraag je er dan voor?
Voorlopig ga ik hem nog even houden, na wat modificaties (standaard fans op 7 ipv 12v laten draaien en een stille hd erin) valt het nog mee qua geluid, hoewel de hd (door gebrek aan enige vorm van geluidsdemping, nog hoorbaar is).

• MisterE
inmiddels antwoord van silverstone. De dag erna al. Mooi vlot
Thank you for you interest in our product.
Sorry about make you confuse and we will arrange our product page.

BTW, the different between the SST-LC16B-M and SST-LC16B-MR is only the card reader module.
SST-LC16B-M
Multimedia software, remote with on/off function VFD/IR + (52-in-1 card reader, USB2.0 x 1, IEEE1394 x 1, audio x 1,MIC x 1).
SST-LC16B-MR
Multimedia software, remote with on/off function VFD/IR + (USB2.0 x3, IEEE1394 x 2, audio x 1,MIC x 1).
The “R” means card reader function.

• FinnCoding
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-02-2021
:O
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee