Beste tweakers,
Ik struikelde over iets vanmiddag waarbij ik me toch afvroeg of het wel zo hoorde ... ik was op zoek naar de volgende geheugenkit -->
OCZ Reaper HPC OCZ2RPR10664GK
Dit had ik van de OCZ site zelf, dus ik ging via de tweakers pricewatch naar geheugen; waar het volgende staat:
DDR2 SDRAM (598)
. Dus ik dacht "misschien staat hij niet op tweakers". Zojuist lees ik wat reviews en zie ik dat de kit helemaal niet zo jong is en al een tijdje bestaat
... dus ik vul dit keer OCZ2RPR10664GK in bij de pricewatch search en klabam
daar is mijn kit
!
pricewatch: OCZ Reaper HPC OCZ2RPR10664GK
Maar als iemand dus via de pricewatch zonder het productnummer (wat iemand meestal echt niet zomaar weet) gaat zoeken komt hij hier niet op. Nou vroeg ik me af waarom? En toen zag ik wat ...
DDR2 SDRAM (598)
... * Cassius tikt in op calculator --> 66+111+164+232=573
Er zijn dus artikelen die "oningedeeld" blijven (dat is vast geen ABN) en nu zie ik dat het ook zo wordt weergegeven. De kit staat namelijk hier:
Index » Pricewatch » Geheugen » Geheugen Intern » DDR2 SDRAM »
Zouden niet alle kits logisch ingedeeld moeten zijn, anders kan je het via normale filters of argumenten dus niet vinden? Kan het opgelost worden of ligt het probleem hardnekkiger
...
Ik struikelde over iets vanmiddag waarbij ik me toch afvroeg of het wel zo hoorde ... ik was op zoek naar de volgende geheugenkit -->
OCZ Reaper HPC OCZ2RPR10664GK
Dit had ik van de OCZ site zelf, dus ik ging via de tweakers pricewatch naar geheugen; waar het volgende staat:
DDR2 SDRAM (598)
- PC3xxx DDR2 SDRAM (66)
- PC4xxx DDR2 SDRAM (111)
- PC5xxx DDR2 SDRAM (164)
- PC6xxx+ DDR2 SDRAM (232)

pricewatch: OCZ Reaper HPC OCZ2RPR10664GK
Maar als iemand dus via de pricewatch zonder het productnummer (wat iemand meestal echt niet zomaar weet) gaat zoeken komt hij hier niet op. Nou vroeg ik me af waarom? En toen zag ik wat ...
DDR2 SDRAM (598)
- PC3xxx DDR2 SDRAM (66)
- PC4xxx DDR2 SDRAM (111)
- PC5xxx DDR2 SDRAM (164)
- PC6xxx+ DDR2 SDRAM (232)
Er zijn dus artikelen die "oningedeeld" blijven (dat is vast geen ABN) en nu zie ik dat het ook zo wordt weergegeven. De kit staat namelijk hier:
Index » Pricewatch » Geheugen » Geheugen Intern » DDR2 SDRAM »
Zouden niet alle kits logisch ingedeeld moeten zijn, anders kan je het via normale filters of argumenten dus niet vinden? Kan het opgelost worden of ligt het probleem hardnekkiger
De meeste mensen deugen!