Pricewatch productenteller stuk? *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Beste tweakers,

Ik struikelde over iets vanmiddag waarbij ik me toch afvroeg of het wel zo hoorde ... ik was op zoek naar de volgende geheugenkit -->

OCZ Reaper HPC OCZ2RPR10664GK

Dit had ik van de OCZ site zelf, dus ik ging via de tweakers pricewatch naar geheugen; waar het volgende staat:

DDR2 SDRAM (598)
  • PC3xxx DDR2 SDRAM (66)
  • PC4xxx DDR2 SDRAM (111)
  • PC5xxx DDR2 SDRAM (164)
  • PC6xxx+ DDR2 SDRAM (232)
Dus ik klik op PC6xxx+ geheugen en begin mijn filters in te stellen. Nu hou ik wel een lijstje met 4GB kits van OCZ over, maar mijn gewenste kit staat er niet tussen :? . Dus ik dacht "misschien staat hij niet op tweakers". Zojuist lees ik wat reviews en zie ik dat de kit helemaal niet zo jong is en al een tijdje bestaat :/ ... dus ik vul dit keer OCZ2RPR10664GK in bij de pricewatch search en klabam :> daar is mijn kit :D !

pricewatch: OCZ Reaper HPC OCZ2RPR10664GK

Maar als iemand dus via de pricewatch zonder het productnummer (wat iemand meestal echt niet zomaar weet) gaat zoeken komt hij hier niet op. Nou vroeg ik me af waarom? En toen zag ik wat ...

DDR2 SDRAM (598)
  • PC3xxx DDR2 SDRAM (66)
  • PC4xxx DDR2 SDRAM (111)
  • PC5xxx DDR2 SDRAM (164)
  • PC6xxx+ DDR2 SDRAM (232)
Hmmm :? ... * Cassius tikt in op calculator --> 66+111+164+232=573
Er zijn dus artikelen die "oningedeeld" blijven (dat is vast geen ABN) en nu zie ik dat het ook zo wordt weergegeven. De kit staat namelijk hier:

Index » Pricewatch » Geheugen » Geheugen Intern » DDR2 SDRAM »

Zouden niet alle kits logisch ingedeeld moeten zijn, anders kan je het via normale filters of argumenten dus niet vinden? Kan het opgelost worden of ligt het probleem hardnekkiger :? ...

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:09

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Blijkbaar staat daar het een en ander los in de parent categorie ja. Dat is gewoon een simpel foutje wat gemaakt zal zijn tijdens het toevoegen van dat product. Het is simpel op te lossen door die producten even te verplaatsen. Aangezien ik daar echter op dit moment even niet de mogelijkheid toe heb, zou ik je willen vragen om dit even te melden via het "Product info verbeteren" linkje wat je bij elk product in de rechterkolom vind. Voor het product wat je als voorbeeld gaf kom je dan hier uit:
http://tweakers.net/ext/p...tProduct&productId=174075

Als je daar even aangeeft dat het in de verkeerde categorie staat en naar de juiste subcat verplaatst moet worden dan wordt dat wel door een van mijn collega's opgepakt :)

Edit: Het zijn er nogal een aantal bedenk ik me nu. Mocht je geen tijd of zin hebben om dat voor al die producten te doen, zodat het netjes inhet meldpunt komt te staan, meldt dat dan ff hier, dan kan er alsnog iemand actie ondernemen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Orion84 op 13-08-2008 10:03 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-06 15:43

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Even als sidenote: wij als PM admins hebben volgens mij geen mogelijkheid om de "niet-ingedeelden" te zien. Je ziet ofwel alle artikelen in de hoofd- en subcategorieën, of je ziet alleen de subcategorieën. Er is geen optie om alleen de artikelen die niet in subcategorieën zitten te zien.
Of zie ik daar iets over het hoofd? Want het zou wel een hele fijne optie zijn.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Maasluip schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:07:
Even als sidenote: wij als PM admins hebben volgens mij geen mogelijkheid om de "niet-ingedeelden" te zien. Je ziet ofwel alle artikelen in de hoofd- en subcategorieën, of je ziet alleen de subcategorieën. Er is geen optie om alleen de artikelen die niet in subcategorieën zitten te zien.
Of zie ik daar iets over het hoofd? Want het zou wel een hele fijne optie zijn.
offtopic:
Die producten kun je wel degelijk inzien via de backend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 21:58
Weet je wat... we mergen die stomme subcat's gewoon naar puur DDR2, dan kun je altijd de filters nog gebruiken. Alle reepjes die nog in de hoogste maincat stonden zijn ook verplaats. Nu nog ff wachten tot de cache het doorheeft, en dan kun je voortaan oa. hier terecht:

http://tweakers.net/pricewatch/cat/551

Bedankt voor het melden :)

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Welke pruts0r heeft dit topic uit PW verplaatst en titel gewijzigd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Het lijkt erop dat deze TS de oorzaak is :P *link*

Is al terug verplaatst dus nutteloos :P

[ Voor 73% gewijzigd door Kixtart op 13-08-2008 12:31 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Jimp schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:37:
Weet je wat... we mergen die stomme subcat's gewoon naar puur DDR2, dan kun je altijd de filters nog gebruiken. Alle reepjes die nog in de hoogste maincat stonden zijn ook verplaats. Nu nog ff wachten tot de cache het doorheeft, en dan kun je voortaan oa. hier terecht:

http://tweakers.net/pricewatch/cat/551

Bedankt voor het melden :)
Lijkt mij een goede oplossing, die hoofdfilter in de parent directory zelf was namelijk al dubbel met die in het submenu rechts van de productcategorie :) . Nu werkt het wel (cache heeft het door) en kan ik het product gewoon vinden met de juiste filters. Overigens is dit niet alleen bij geheugen het geval geloof ik (bij videokaarten missen er maar 2, maar daar kan je de filter minder goed missen), maar dan weten jullie dat het in ieder geval kan. Misschien in de toekomst alleen een product toelaten per sub-categorie en niet in de hoofd directory (soort van access restriction).

No prob verder :) .

De meeste mensen deugen!

Pagina: 1