Toon posts:

8800GT + AMbilight Fhilips tv

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb ik een lastig probleem hier.

Heb dus een LCD grote geen idee zal wel 93 cm zijn zo iets van Philips. aansluiting DVI naar DVI

Nou heb ik van een FX6600 ge upgrade naar een 8800GT van ( Club 3d )
Nu heb ik alles werkend gekregen na veel gedoe met drivers etc.
Nu kom ik uit op het volgende probleem me Windows XP sp2 wil zich niet aanpassen
aan het scherm. dus ik kijken als ik ergens NVIEW kan vinden bestaat die niet voor 8800GT!?!?!
Dus ben al overal het kijken maar kan nergens vinden hoe ik me beelscherm nu goed kan aanpassen.
als ik al uit de 1024 bij 768 ga dan gaat die al slecht beeld geven.
niet dat ik het erg vind die resolutie maar ik krijg hem niet in midden van het beeld
Dus links en Recht zijn zwarte strepen ook onder is die een beetje te laag niet veel mischien 1 milimeter.

Maar hoe kan ik dit oplossen ben ten einde raad

Alvast bedankt.!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-05 09:18
1) Vage topic titel
2) Zonder specs kunnen we niets (je hebt geen enkel benul van welke TV je zelf hebt!?)
3) Bij mijn weten zijn er maar weinig Philips TV's die aan pixel mapping doen. Je moet zelf al de TV op 16:9 zetten wil je een 16:10 (!?) resolutie toe kunnen passen en zelfs dat zijn er maar weinig resoluties die de TV accepteerd.

Kortom, mijn ervaring met Philips TV's is bijzonder onaangenaam :+
Het kan best zo zijn dat jouw TV compleet een zeikerd is betreft resoluties en 4:3/16:9 instellingen. En waarschijnlijk moet je overscan aanvinken, gezien het ontbreken van de pixel mapping. Anders krijg je een vrij klein beeldje. Zie het maar als een LCD monitor met D-Sub connector, analoog signaal zonder mapping. :P

[ Voor 17% gewijzigd door baquelappe op 13-08-2008 00:54 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:58

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Maar hoe kan ik dit oplossen ben ten einde raad
Wat dacht je van te beginnen met even heel diep ademhalen en dan voor jezelf alle zaken op een rijtje zetten:

- welke TV heb je?
- wat is de native resolutie van die TV?
- herkent je PC je TV correct? Heb je er wel monitor drivers voor geinstalleerd?
- wat gebeurt er als je je native resolutie instelt>

Allemaal info die we trouwens in een degelijke topicstart verwachten. Sowieso mag je ook de moeite doen je posts goed leesbaar te maken. "Nou nu nu Dus Dus" leest niet bepaald makkelijk en maakt het moeilijk te volgen waar je het over hebt. Toch voor de duidelijkheid: dit topic gaat niet dicht wegens je taalgebruik, maar wegens het ontbreken van noodzakelijke info en niet voldoende (duidelijke) eigen inzet.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.