Nou heb ik een lastig probleem hier.
Heb dus een LCD grote geen idee zal wel 93 cm zijn zo iets van Philips. aansluiting DVI naar DVI
Nou heb ik van een FX6600 ge upgrade naar een 8800GT van ( Club 3d )
Nu heb ik alles werkend gekregen na veel gedoe met drivers etc.
Nu kom ik uit op het volgende probleem me Windows XP sp2 wil zich niet aanpassen
aan het scherm. dus ik kijken als ik ergens NVIEW kan vinden bestaat die niet voor 8800GT!?!?!
Dus ben al overal het kijken maar kan nergens vinden hoe ik me beelscherm nu goed kan aanpassen.
als ik al uit de 1024 bij 768 ga dan gaat die al slecht beeld geven.
niet dat ik het erg vind die resolutie maar ik krijg hem niet in midden van het beeld
Dus links en Recht zijn zwarte strepen ook onder is die een beetje te laag niet veel mischien 1 milimeter.
Maar hoe kan ik dit oplossen ben ten einde raad
Alvast bedankt.!
Heb dus een LCD grote geen idee zal wel 93 cm zijn zo iets van Philips. aansluiting DVI naar DVI
Nou heb ik van een FX6600 ge upgrade naar een 8800GT van ( Club 3d )
Nu heb ik alles werkend gekregen na veel gedoe met drivers etc.
Nu kom ik uit op het volgende probleem me Windows XP sp2 wil zich niet aanpassen
aan het scherm. dus ik kijken als ik ergens NVIEW kan vinden bestaat die niet voor 8800GT!?!?!
Dus ben al overal het kijken maar kan nergens vinden hoe ik me beelscherm nu goed kan aanpassen.
als ik al uit de 1024 bij 768 ga dan gaat die al slecht beeld geven.
niet dat ik het erg vind die resolutie maar ik krijg hem niet in midden van het beeld
Dus links en Recht zijn zwarte strepen ook onder is die een beetje te laag niet veel mischien 1 milimeter.
Maar hoe kan ik dit oplossen ben ten einde raad
Alvast bedankt.!