[Dommel]Gegevens uitlezen uit de routerconfigfile

Pagina: 1
Acties:

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:40
Even gerelateerd aan dit topic:

Opvagne naar router gepushte config
en
\[België] Dommel xDSL en telefonie

Goed, ik ben dus vanaf nu klant bij Dommel, morgen worden nog eens mijn instellingen gepushed naar de modem en alles geinstalled voor VoIP.

Nu willen meerdere mensen (waaronder ik heel fel) de configuratiegegevens van de VoIP dienst te weten komen. Zoals blijkbaar ook het geval is bij Alice, hebben wij hier ook een locked gedeelte van de Siemens SX762 die benoemd wordt als de dommel Homeconnect box.

Is er op de één of andere manier een mogelijkheid om een gedumpte configfile van de router uit te lezen met een bepaald programma of bepaalde codering ?

Ik zie niet direct wel filetype het is, of hoe, maar iedere hulp is welkom...

• HyperBart
Niemand ?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Probeer je eigen ip was de tip in mijn links ...

Iperf

• HyperBart
heb ik gedaan, dus ik heb lokaal getest, dat werkt op zich wel, tot daar toe

Dan via een extern IP van de SX762, ook getest, maar natuurlijk laat hij het niet toe dat je een poort forward naar de router zelf, en zonder die forwarding werkt het niet ;)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

koop dan een 2e cheap assrouter .. hang die er achter en route de zooi weer terug
afhakelijkvan de hufterbestendigheid van die routers heb je er wellicht 2 nodig i'vm subnet geneuzel

heb je het geprobeert te routen of heb je aangenomen dat het niet werkt ?
probeer ook eens naar 127.0.0.1 te route op de routerd ... als dat kan

[ Voor 67% gewijzigd door Fish op 20-08-2008 21:28 ]

Iperf

• HyperBart
fish schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 21:26:
koop dan een 2e cheap assrouter .. hang die er achter en route de zooi weer terug
afhakelijkvan de hufterbestendigheid van die routers heb je er wellicht 2 nodig i'vm subnet geneuzel
handmatig routeren of iets dergelijks heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, dus.... ben ik nog aan het leren gaanderweg met mijn CCNA...
heb je het geprobeert te routen of heb je aangenomen dat het niet werkt ?
ik heb geforwarded, gerouteerd heb ik niet
probeer ook eens naar 127.0.0.1 te route op de routerd ... als dat kan
Goed idee, vond het zelf goed gevonden, maar de router meldt dan dan het "volgens de specificaties niet in het zelfde subnet ligt".
Pagina: 1