Toon posts:

HD opent niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een externe Hardeschijf een Western Digital MyBook 500gb. De eerste editie.
Nu is hij een keertje gevallen maar hij deed het nog gewoon.
Het probleem nu ineens een tijd later is dat ik hem niet kan openen. als ik hem wil openen vraagt hij of ik hem wil formateren of niet. Anders kan ik hem niet openen. Als ik "EasyRecovery Professional" gebruik kan ik wel alle data zien die er op staat en gestaan heeft. Maar ik moet dus alle 500gb recoveren vor ik het can gebruiken. Is er een manier op dit terug te krijgen?
Alvast bedankt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:52:
Is er een manier op dit terug te krijgen?
Ja, door een recovery prog te gebruiken (zoals easy recovery). Blijkbaar is de partitietabel stuk gegaan, dan kun je het op deze manier je data terugkrijgen, de schijf vervolgens formatteren en het ding weer draaiend krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door TERW_DAN op 12-08-2008 19:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat gaat misschien lukken.
maar ik heb dit al eens eerder moeten doen omdat er iets fout ging bij installatie. Maar 500gb recoveren duurt meer dan 35 uur. En das best lang.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tja, snel zal het niet gaan natuurlijk. Maar als er nog data op staat die je enigszins belangrijk vindt dan zou ik het wel doen. Je kunt met die disk gaan klooien. Kans dat je eea kwijt bent is vrij aanwezig.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:35

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

OH >> OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Je kan proberen om je partititie tabel weer in orde te krijgen, maar zoals terw_dan al zegt dat kan zorgen dat je dingen gaat missen.
Pagina: 1