Van de frontpage
nieuws: Toevoeging voor verf 'schermt draadloze signalen af'
Maar ik kan nergens vinden waar ik dat kan kopen! Ik heb al bij de Hornbach en Gamma gekeken, en daar hebben ze dat niet. Of is er iets soortgelijks ergens verkrijgbaar?
nieuws: Toevoeging voor verf 'schermt draadloze signalen af'
Ik wil graag een paar van die potten kopen, omdat ik alle muren, het plafond en de grond van mijn slaapkamer daarmee wil behandelen. Zodat er tijdens mijn slaap absoluut geen 2,4GHz gepulste straling van de UMTS-mast die naast m'n huis staat naar binnen komt.The Register schrijft dat een Amerikaans bedrijf een toevoeging voor verf op de markt heeft gebracht, die moet voorkomen dat radiogolven zich door geverfde muren bewegen. Het product is DefendAir Radio Shield genoemd en bestaat uit een mengsel van koper en aluminiumvezels. Nadat de vloeistof in de juiste verhouding is toegevoegd aan de verf, zou een eenmalig toegebrachte laag genoeg zijn voor het blokkeren van golven met een frequentie tussen de 100MHz en 2,4GHz. Een tweede en derde laag blokkeren signalen tot 5Ghz.
Maar ik kan nergens vinden waar ik dat kan kopen! Ik heb al bij de Hornbach en Gamma gekeken, en daar hebben ze dat niet. Of is er iets soortgelijks ergens verkrijgbaar?